از دشمنی مستکبران نسبت به مردم منطقه کاسته نشده است


ساعت: 21:27
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812183

رئیس جمهور گفت: دشمنی مستکبران با ملت های منطقه کم نشده است و آمریکا به دنبال تداوم مشکلات امنیتی و اقتصادی که برای سوریه به وجود آورده است از راه های دیگر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در دیدار با سرلشکر علی مملوک رئیس سازمان امنیت ملی سوریه بر تعمیق روابط دوجانبه ایران و سوریه در همه ابعاد تاکید کرد و گفت: ائتلاف بین دو کشور ملتها جدایی ناپذیرند.»

رئیس جمهور با اشاره به مقاومت بی سابقه مردم سوریه در برابر گروه های تروریستی، بر حفظ تمامیت ارضی سوریه تاکید کرد و گفت: دشمنی مستکبران با ملت های منطقه کم نشده و آمریکا به دنبال تداوم آن است.

حجت الاسلام رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اهمیت همکاری های اقتصادی دو کشور خاطرنشان کرد: باید موانع موجود بر سر راه گسترش روابط اقتصادی برداشته شود و در نهایت روابط راهبردی کنونی دو کشور توسعه یابد.

رئیس جمهور با اشاره به یاد و خاطره شهدای مبارزه با تروریسم از جمله شهید سلیمانی، افزود: سوریه خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی است و وحدت کشورها و ملت های اسلامی برای مقابله با اقدامات این رژیم لازم است. “

سرلشکر علی مملوک، رئیس دفتر امنیت ملی سوریه گفت: ما هرگز حمایت ایران از سوریه را در مقابله با تروریست ها فراموش نخواهیم کرد.

وی همچنین گفت که سوریه نسبت به اقدامات برخی کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هوشمندانه عمل می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید