قرآن سوزی مکر دشمن است/ لزوم هوشیاری مردم در مقابل اقدامات مستکبران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آتش زدن قرآن به بهانه مرگ مهسا امینی واکنش برخی علمای اهل سنت استان گلستان را برانگیخت.

آخوند عبدالجلیل فرهمند در گفتگو با گلستان ما گفت: منافقین آمدند قرآن را آتش زدند، این اتفاق در تاریخ هم افتاده و باید از آن درس بگیریم. او انسان را از ظلم تاریکی به سوی نور هدایت می کند. آتش زدند، اخیراً به بهانه فوت یکی از خواهران عزیزمان این کار را کردند و این یعنی قیام و مخالفت با قرآن و رسول گرامی اسلام.

این مدرس علوم حوزوی گفت: پیامبر اسلام دو گوهر گرانبها برای ما به یادگار گذاشت که پایبندی به این دو عامل حرکت موجب رشد و تکامل انسان می شود.

آخوند فرهمند افزود: قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) دو بار گرانبها هستند که در نهایت به یک مقصد می رسند و آن ارتباط با خداوند متعال است. کسانی که به دنبال سعادت هستند باید گمشده خود را در این دو مروارید گرانبهای اسلام بیابند.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) امت خود را به محبت اهل بیت (علیهم السلام) و تلاوت قرآن سفارش کرده است، اما کسانی که لباس مؤمنان و مسلمانان را بر تن می کنند، این قرآن را می سوزانند، این مصیبت بزرگی برای آنان محسوب می شود. مسلمانان

این عالم اهل سنت گفت: باید این قرآن را در دل خود نگه داریم. به جوانی که در اسلام غوطه ور شده و مسلمان است توصیه می کنم که دلش را به نور قرآن روشن کند و به نشانه ایمان واقعی، دشمنان قرآن را جدا کند. و این پیامبر(ص) است و ما باید از شر دشمنان اسلام خلاص شویم.

آخوند فرهمند تاکید کرد: اگر به اسلام پایبند هستیم نباید ایمان و روح واقعی خود را از خداوند متعال که همان قرآن روح الله متعال است جدا کنیم و باید خود را از این گرایش و دشمنان خدا رها کنیم. .

وی خاطرنشان کرد: دوستی با دشمنان پیامبر(ص) نشانه نفاق مسلمانان است و کسانی که به هر بهانه ای قرآن را به آتش می کشند منافق نسبت به خدا هستند.

این بنده تاکید کرد: دشمنان خدا سه ویژگی دارند: ظالم و ستمگر دشمن خداست و آن که به احکام خدا عمل نمی کند و آزار دهنده مردم دشمن خداست و ما باید. آنها را دنبال نکن .

ماهوند فرهمند گفت: کسانی که دلهای مؤمنان را آزار می دهند دشمن خدا هستند و باید خود را از شر آن خلاص کنیم و کسانی که می گویند اگر اسلام این است ما مسلمان نیستیم این بدترین دعا برای یکی از آنهاست مگر اینکه خداوند انسان را آفرید که به خود سلام نکند و به چه بهانه ای خود را معذور کنیم و آیا انسان می تواند آنقدر احمق باشد که خود را در پیشگاه خداوند قرار دهد.

فرمود: این توطئه دشمنان است و این توطئه دشمن باعث می شود جوانان ما به دین غیرت کنند.

این مسئول گفت: چراغ قلب جوانان ما را دین روشن می کند و اگر اعتراض می کنیم باید به قانون و قوه مجریه و قرآن که ما را از ظلمت به سوی نور هدایت می کند عمل کنیم و قرآن که در جامعه و اقتصاد ما مفید است اوج حماقت است و باید بصیر و آگاه باشیم و با ظلم مخالفت کنیم.

آخوند فرهمند یادآور شد: می دانیم که پشت سر این افراد دشمنان قرآن هستند و افرادی هستند که خواهان وحدت و اسلام نیستند و امیدواریم این افراد به سزای اعمال خود برسند.


لزوم هوشیاری مردم در برابر تحرکات عوامل استکبار

الحاج محمد امین آخوند صفری نیز در این باره گفت: البته مانند حوادث گذشته، قانون حرف اول و آخر را می زند; در مورد حادثه اخیر، قانون نقض نمی شود.

وی افزود: متأسفانه عده ای فرصت طلب به نام مردم اما با حمایت عوامل استکبار گهگاه به دین مبین اسلام و مسلمین توهین می کنند.

امام جمعه شهرک فراگی شهرستان قلاله تاکید کرد: قرآن خط قرمز مسلمانان است و باید با استکبار توهین کنندگان به قرآن برخورد کرد. شاهد چنین حوادثی با توجیهات مختلف نباشیم.

وی اعلام کرد که دین اسلام دین مهربانی است. وی تاکید کرد: قرآن کریم پیام پیامبر عظیم الشان اسلام و قطعا کسانی است که به قرآن توهین می کنند; آنها خارج از دین اسلام و عاملان استکبار هستند و از مسلمانان و مردم جدا شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید