از فتح حفره برجامی تا آغاز جراحی بزرگ اقتصادی در دولت سیزدهم


ساعت: 11:27
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840116

کسانی که برجام را فتح الفتوح می خواندند و ارز 4200 تومانی را که مایه رانت و فساد بود بزرگ ترین دستاورد می دانستند، اکنون نگران بلندپروازی های بزرگ اقتصادی دولت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن رحمانی پور، فعال فرهنگی و سیاسی صبح امروز در یادداشتی در زاگرس گفت: دیدم ماجرا برایم محقق شد.

تاریخ زمان امیرالمومنین (ع) وقتی مالک اشتر در یک لحظه تاریخی و در مقطعی تحت فشار قرار گرفت که تسلیم شود، اکنون می بینم که این روزهای امت من چقدر صبور و کند هستند، نگران و ناراحتیم، اما نه. در مورد انقلاب یا مدیریت، ما نگران انباشتگی هستیم، از فروش بیش از حد، از سیستم نظارتی معیوب، از فضای مجازی متروک، خدا را می بینم سازنده گفت: «آیا ما می توانیم به راحتی هر چه در 43 سال گذشته به دست آورده ایم، از دست بدهیم. پنج محصول ماکارونی؟”

آیا خون بیش از پانصد هزار شهید را می توان بخشید، بدن اجتماعی را می گویند اما کوچکترین ارتباطی با بدنه اجتماعی مردم ندارند.

آنهایی که دلار را از 3000 تومان به 30000 تومان رساندند، آنها که اسمش را برجام فتح الفتوح گذاشتند، آنها که ارز را 4200 گذاشتند، اما کالایی که به مردم دادند 30000 تومان شد، آنها که چند قلم نوشتند، آوردند. کالای اصلی مردم تا 150 درصد است اما دریغ نکنید که آهی بزنید.

اگر کسی چیزی بگوید یا بنویسد به او می گویند افراطی، جاهل، نادان، بی سواد و …. بیش از دو سال است که تهیه و واردات واکسن را غیرممکن می دانند و مدعی هستند که تا زمانی که FATF نشد واکسنی تهیه نمی شود. تایید شده. کسانی که ده ها میلیارد دلار بدون حمایت چاپ کردند و بر اساس آمار سازمان های اقتصادی جهان تورم را به 60 درصد رساندند.

الان به جای پاسخگویی به مردم، مدعی شده اند، اینها خوارج زمان امیرالمومنین (ع) هستند، حجم بالای 100 میلیون دوز در ماه، پرداخت ده ها میلیارد بدهی باقی مانده از گذشته. دولت و غیره آنها متهم به ناتوانی هستند.

البته دولت کاستی هایی دارد اما نسبت دادن ریشه همه مشکلات به این دولت در خدمت 9 ماهه جفا به دولت و نظام اسلامی است، این کار غیراخلاقی است، به جراحی اقتصادی که این دولت انجام می دهد اعتماد کنید. و با سرهای بالا از این خط عبور خواهند کرد.

خبرنگار: میری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید