استان بوشهر در امنیت کامل / تشکیل بانک اطلاعاتی جوانان انقلابی


ساعت: 09:30
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905707

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری بوشهر:

پورات تصریح کرد: در نظر داریم بانک اطلاعاتی از جوانان جبهه انقلاب ایجاد کنیم تا بتوانیم در آینده از ظرفیت این دوستان در قسمت های اداری استان استفاده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اکبر پورت معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری بوشهر در دیدار با جوانان استان بوشهر گفت: با توجه به ابلاغیه گام دوم انقلاب و سیاست های دولت سیزدهم از ظرفیت و ظرفیت استفاده خواهیم کرد. جوانان نه در شعار، بلکه در عمل.

وی در ادامه گفت: در نظر داریم بانک اطلاعاتی از جوانان جبهه انقلاب ایجاد کنیم تا بتوانیم در آینده از ظرفیت این دوستان در قسمت های اداری استان استفاده کنیم.

پورات با بیان اینکه باید تلاش کنیم حکومت اسلامی تشکیل دهیم تا زمینه پیدایش آن فراهم شود، گفت: از زمانی که من به اینجا آمدم کمیته انتصابات تشکیل شده و اکثر بخشداران و معاونین فرمانداری که اخیرا منصوب شده اند، جوان و اهل کشور هستند. خانواده شهدا و ایثارگران.س.

وی ادامه داد: در هفته دولت 1000 طرح در استان بوشهر اجرا شد و به زودی آب شیرین کن های جدید برای کاهش نیاز آبی استان به زنجیره تولید متصل می شود.

این مسئول تصریح کرد: برای رفع مشکل دارو با مسئولان وزارت بهداشت تماس گرفته ایم و امیدواریم به زودی این کمبود برطرف شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار با تاکید بر اینکه از رایزنی با جوانان استفاده خواهم کرد، افزود: به زودی در همه شهرستان ها حضور خواهم داشت و مشکلات را از نزدیک ارزیابی می کنیم و برای رفع آنها اقدام جدی و تخصصی انجام خواهیم داد. گروه های کاری در هر حوزه در حال تشکیل هستیم

پورات با بیان اینکه جهاد تبیین باید توسط جوانان انجام شود، تصریح کرد: با توجه به برنامه های خوبی از جمله ارتقای دانش آموزان به تراز انقلاب و مکتب انقلاب، بی توجهی در مدارس صورت گرفت و به زودی روشنگری و روشنگری صورت خواهد گرفت. نشست های تخصصی در دانشگاه ها با حضور مدیران سیاسی.

معاون سیاسی، تامین اجتماعی و تامین اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر افراد دستگیر شده بین 14 تا 34 سال سن داشتند و اکثر این افراد در اعترافات خود اذعان داشتند که تحت تاثیر فضای مجازی و اغتشاشات آن قرار گرفته اند.

پورات با بیان اینکه دشمن با نقشه های هدفمند خود سعی در تحت تاثیر قرار دادن دانش آموزان و جوانان ما دارد، خاطرنشان کرد: ناآرامی های اخیر در کشور مستقیماً مورد هدف سرورهای جاسوسی موساد است که با هوشیاری مردم ولایتمدار ایران اسلامی ، با نقشه شوم غربی ها آمد نقش برعکس شد.

دبیر شورای تامین استان گفت: الحمدلله با اقدامات خوب نهادهای امنیتی و همکاری خوب مردم، امنیت به طور کامل در استان بوشهر برقرار شده است.

دغدغه امروز ما استفاده از ظرفیت جوانان است

سعید حیدری مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و ادارات منطقه ای استان بوشهر در ادامه این نشست گفت: یکی از دغدغه های ما استفاده از ظرفیت جوانان است و در این راستا جلسات متعددی با جوانان برگزار خواهیم کرد. بوشهر در قالب های مختلف در ماه های آینده.

حیدری از برگزاری نشستی با فعالان سیاسی، اجتماعی و رسانه ای استان خبر داد و گفت: این جلسات هدفمند است و همه مطالبات جوانان پیگیری می شود تا به نتیجه برسد.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و ادارات منطقه ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: با وجود انگیزه و انرژی که دارند در هر زمینه ای به آنها اعتماد کردیم و به نظر می رسید موفق بودند و سن حکمرانی در این استان است. مطلوب

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید