استان هرمزگان رتبه اول کشوری در تعیین تکلیف اموال را دارد

ساعت: 11:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1799988

قهرمانی می گوید: استان هرمزگان در 9 ماهه امسال مقام اول کشوری در تعیین تکلیف اموال را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت: اموال منقول و مستغلات در کشور رتبه اول را دارد.
وی با اشاره به تاکید قوه قضائیه مبنی بر لزوم تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال، گفت: اقداماتی مانند استقرار تعدادی از قضات در سازمان اموال، ارزیابی فنی. پرونده های در حال انجام و مختومه، ترخیص فوری کالاهای مفسده، تامین امکانات و تجهیزات لازم برای تخلیه و بارگیری با مساعدت دستگاه های مسئول، امحای کالاهای تاریخ مصرف گذشته و مناقصات در دستور کار دادگستری استان هرمزگان قرار گرفت که منجر به موارد قابل توجهی شد. موفقیت در تعیین تکلیف اقلام موجود در انبارهای این سازمان و در نتیجه بر اساس تحقیقات انجام شده استان هرمزگان از همه لحاظ موفق به کسب بالاترین عنوان کشور شد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز یکی از مهم ترین وظایف قوه قضائیه را حفظ اموال عمومی دانست و بر لزوم شناسایی فوری سایر کالاهای موجود در انبارهای سازمان اموال کشور تاکید کرد و خاطرنشان کرد: علاوه بر صیانت از حقوق اموال عمومی خزانه داری، درآمدهای آن صرف هزینه های عمومی و توسعه کشور می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید