لزوم تعیین تکلیف فوری اموال عمومی و خصوصی در مازندران/ وضعیت انبارها بسیار دردناک است

ساعت: 15:29
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785802

محمدصادق اکبری بر تعریف تکلیف فوری اموال عمومی بلاتکلیف در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل در مازندران تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری امشب از انبارهای اداره جمع آوری و فروش اموال استان بازدید و از قسمت های مختلف ملک بازدید و در حال نگهداری و تعیین تکلیف این ملک بود.
در این بازدید رئیس کل دادگستری استان با اشاره به تاکید رئیس قوه قضائیه مبنی بر تعیین تکلیف انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال، گفت: امروز به همراه دادستان استان از انبارها بازدید کردیم و مسئولین مربوطه از سال 95 وجود داشته و به دلیل کم توجهی شاهد وضعیت بسیار نگران کننده ای هستیم.
رئیس قاضی استان با ابراز نارضایتی از عدم ثبات مدیریت و شرایط نگهداری کالا در انبارها خاطرنشان کرد: این مشکلات باید سریعا پیگیری و اموال موجود در انبار تعیین تکلیف شود و دادستان منطقه بر دستگاه های ذیربط نظارت خواهد کرد. اعم از تعزیرات حکومتی، محیط زیست و کانون کارشناسان رسمی پزشکی قانونی نیز تا تعیین تکلیف انتقال مالکیت همکاری خواهند داشت.
وی با اعلام تشکیل جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در هفته های آینده برای رفع موانع تسریع و تعیین تکلیف اموال، گفت: اموال موجود در این انبارها متعلق به عموم مردم است و باید نسبت به نگهداری و تعیین تکلیف اقدام شود. و هر گونه قصور و قصور در این خصوص جرم تلقی می شود و دستگاه قضایی استان متخلفان و قصور را تحت پیگرد قانونی قرار می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید