استراتژی مدیران استقلال پس از جدایی از مجیدی

استراتژی مدیران استقلال پس از جدایی از مجیدی

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با انتشار بیانیه ای در فضای مجازی از جدایی خود از آبی پوشان پایتخت خبر داد. وی در بیانیه ای با اعلام پیشنهاد خود از لیگ امارات تاکید کرد: مربیگری در امارات تجربه جدیدی برای سرمربی ایرانی است و از این نظر پیشنهاد کار جدیدم را دریافت کردم و نامه استعفای خود را به مدیریت ارسال کردم. از باشگاه می خواهم که در تلاش های آینده ام از من حمایت کند.

روزنامه اماراتی الخلیج صبح امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که فرهاد مجیدی یکی از فرصت های هدایت تیم اتحاد کلبه ها بوده است. با این حال باشگاه استقلال در واکنش به اخبار غیررسمی مبنی بر جدایی مجیدی از این تیم گفت: ادعاها و تحلیل های برخی رسانه ها درباره قرارداد سرمربی استقلال صحت ندارد. در ابتدای فصل قرارداد سه ساله جدیدی با آقای فرهاد مجیدی امضا و ثبت شد.

مدیران استقلال که تا حدودی از تصمیم فرهاد مجیدی شوکه شده اند، می خواهند هر چه زودتر جلسه ای را در خصوص درخواست جدایی فرهاد مجیدی ترتیب دهند و به درخواست سرمربی تیمشان رسیدگی کنند.

هنوز مشخص نیست با درخواست مجیدی موافقت می شود یا خیر اما در صورت قطعی شدن جدایی فرهاد مجیدی از استقلال باید منتظر گزینه های جدید کادر فنی استقلال در فصل آینده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید