استعلام اداری از دستگاه ها، چالش بزرگ گردشگری / پرواز استانبول – ساری راه اندازی شد


ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900613

صادق برزگر گفت: استعلام های اداری از نهادهای مرتبط هم اکنون به یکی از چالش های حوزه گردشگری تبدیل شده است و باید عینک بدبینی را برداریم و فرصت های جدیدی برای سرمایه گذاری و اشتغال زایی ایجاد کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; صادق برزگر صبح امروز در مراسم تجلیل از فعالان گردشگری در هتل میزبان بابلسر به استقبال آغاز هفته گردشگری گفت: آنچه مهم است به روز رسانی ظرفیت گردشگری و ارتقای جایگاه آن است.

وی افزود: باید بپذیریم که در عصر امروز رویکرد سنتی در این زمینه دیگر جوابگو نیست و باید رویکردهای جدیدی را در پیش گرفت.

مدیرکل صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری مازندران خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های مهم ما در این مسیر استفاده از خرد جمعی در این حوزه است و از این رو اداره کل گردشگری می تواند مرکز ثقل این تعاملات باشد.

این مسئول ادامه داد: خداوند نگاه ویژه ای به این استان دارد و زیربخش های گردشگری متنوعی در مازندران وجود دارد.

برزگر تصریح کرد: ظرفیت دینی در استان مغفول مانده و وجود بیش از هزار و 360 بقعه مذهبی فرصت مناسبی برای تحقق این هدف است.

وی بیان کرد: با رایزنی های انجام شده در نظر داریم در آینده نه چندان دور شاهد پرواز گردشگری استانبول – ساری باشیم.

مدیرکل میراث، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از ظرفیت های استان یکی از نیازهایی است که در حال انجام است.

این مسئول افزود: گردشگری سلامت از دیگر اهداف ما در توسعه گردشگری است که در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور کمیته های تخصصی تشکیل شده است.

برزگر اعلام کرد: از همه شهرداران مازندران برای رونق گردشگری دعوت می کنیم و این ظرفیت در همه شهرهای استان وجود دارد.

وی افزود: کلید گردشگری گرفته شده است که در فاز اول بر ظرفیت گردشگری روستایی و بوم گردی تاکید شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران تاکید کرد: رویکرد ما سیاستی بلندپروازانه است و نمی توان نسخه واحدی را برای همه شهرستان های استان اجرا کرد و باید بسته های سرمایه گذاری مشخصی را بر اساس ظرفیت هر شهر تعیین کنیم. .

این مسئول تصریح کرد: باید به سمت برندسازی خدمات مسافرتی برویم و موضوع استارت آپ های سفر یکی از اولویت های ما در این زمینه است.

برزگر خاطرنشان کرد: گردشگری در استان مازندران نیازمند خرد جمعی است و باید همه فعالان این حوزه و ادارات متولی دست به کار شوند.

وی تصریح کرد: استعلام های اداری از نهادهای مرتبط هم اکنون به یکی از چالش های حوزه گردشگری تبدیل شده است و برای ایجاد فرصت های جدید برای سرمایه گذاری و اشتغال باید عینک بدبینی را برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید