استفاده از فرصت ها و کاهش اثربخشی تهدیدات پیش رو ضروری است


ساعت: 01:50
تاریخ ارسال: 05/04/1401
کد خبر: 1885462

فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: برای ما هم تهدید و هم فرصت وجود دارد و باید از فرصت های دوران گذار استفاده کنیم و اثربخشی تهدیدات پیش رو را کاهش دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرلشکر باقری در دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح با بررسی تحولات بین المللی تاکید کرد که در یک دوره گذار بین المللی به سر می بریم که ایجاد کرده است. هم تهدیدها و هم فرصت ها برای ما. با استفاده از فرصت های دوره گذار، لازم است تهدیدات پیش رو را به حداقل برسانیم. معاون اطلاع رسانی و عملیات ستاد کل ارتش در این جلسه گزارش مبسوطی از برنامه های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و توانمندی های جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، نیروهای مسلح کشورمان کنترل کامل اقدامات دشمن را در دست دارند و از توانایی لازم برای خنثی کردن تهدیدات دشمن برخوردارند. در این جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی با ارائه نقطه نظرات خود بر لزوم تقویت بنیه دفاعی کشور و آمادگی شورای اسلامی برای حمایت از فعالیت های بخش های مختلف نیروهای مسلح تاکید کردند. همکاری کمیسیون امنیت ملی مجلس با ستاد کل نیروهای مسلح برای بررسی و تصویب بخش های مربوطه برنامه هفتم توسعه یکی از محورهای مورد نظر نمایندگان مردم در این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید