استقرار ارتش در کنار مرزها به معنای وجود عوامل تهدید کننده امنیت نیست


ساعت: 22:30
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909599

امیر حیدری گفت: استقرار ارتش در مرزها به معنای وجود عوامل تهدید کننده امنیت نیست، بلکه به معنای هوشمندی بیشتر و امنیت پایدارتر برای نخبگان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرتیپ کیومارت حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز (سه شنبه) در بازدید از قرارگاه مرزی دوغارون در شهرستان تایباد گفت: نیروی زمینی ارتش به فضل الهی آماده دفع هرگونه تهدیدی است. از دشمنان و برقراری امنیت در مرزها.»

وی افزود: استقرار ارتش در مرزها به معنای وجود عوامل تهدید کننده امنیت نیست، بلکه به معنای اطلاعات بیشتر و امنیت پایدارتر برای نخبگان است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سربازان این نیرو با تمام وجود آماده دفاع از مرزهای کشور هستند.

امیر سرتیپ حیدری یادآور شد: پیام کلی دشمنان این است که اگر اشتباه کنند تا حدودی زندگیشان در هم می پیچد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: یگان های لشکر 77 پیروز ثامن الائمه(ع) و قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی در مرزهای شرقی کشور حضور دارند و از مرزهای کشور حفاظت و حراست می کنند. ایران اسلامی با روحیه بالا و آمادگی کامل .

امیر حیدری تصریح کرد: در گذشته مجرمان و قاچاقچیان در مرزهای شرقی با تحریک و یا شاید همراهی عناصری از طرف مقابل حملاتی داشتند که با قاطعیت پاسخ داده شد.

بازدید از پاسگاه های مرزی ارتش در شهرستان تایباد و حضور در کنار سربازان تیپ تهاجمی سیار 377 شهید حبرانی مستقر در مرز دوغارون محور اصلی بازدید و سفر امیر سرتیپ حیدری به شهرستان تایباد بود.

دیدگاهتان را بنویسید