استقرار بالگرد اورژانس در طبس/ گارسون واقعی باید به مردم خدمت کند


ساعت: 14:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816427

کنات با اشاره به تحقق خواسته مردم طبس برای ایجاد اورژانس هوایی گفت: گارسون واقعی باید به مردم خدمت کند و برای مردم تلاش کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، جواد کنات امروز در مراسم تحویل بالگرد آمبولانس هوایی به بیمارستان طبس، با تبریک میلاد یگانه منجی عالم بشریت، اظهار داشت: مردم طبس ولایت مداری و انقلابی خود را در صحنه های مختلف دفاعی به اثبات رسانده اند. با تشکر از همه این افراد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به استقرار بالگرد اورژانس هوایی در طبس از همه فرمانداران استانی و شهرستانی و نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس تشکر کرد و گفت: این کار ارزشمندی بود که حدود 64 روز انجام شد. پیش از این «زمانی که به طبس سفر کردیم یکی از خواسته های جدی استاندار و فرمانداران شهرستان و مردم ساخت این بالگرد بود که محقق شد.

وی با رضایت از اینکه منتظر واقعی ظهور امام زمان (عج) مردی قیام و نهضت بود و فریاد می زد و سکوت نمی کرد، گفت: منتظر ظهور باید خود و جامعه را برای خاص و عزیز آماده کند. مهمانان، منتظر واقعی باید به مردم خدمت کند و برای مردم کار کند و پیرو مردی باشد که پرچم اهل بیت(ع) را در دست دارد.

این مقام ارشد دولت در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز سکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دست حکیم فرزانه و عالمی است، افزود: ما منطقه ای از جهان هستیم، او این کشتی را اداره و هدایت می کند. به بهترین شکل ممکن

وی با بیان اینکه امروز همه ما به عنوان منتظران ظهور وظیفه داریم با مقام معظم رهبری همراهی کنیم، ادامه داد: منتظر واقعی ظهور حضرت مهدی (عج)، کشور و مردم باید از نظر اجتماعی، معنوی و روحی باشند. از نظر روانی کامل است.برای انسان و نجات دنیا آماده شود.

وی با رضایت از اینکه باید برای مردم کار کرد نه اینکه گوشه ای بنشینیم و کار نکنیم و منتظر ظهور باشیم که این تفکر اشتباهی است، افزود: به امید خدا همه ما از منتظران واقعی ظهور حضرت باشیم. حجت (عج)».

استاندار خراسان جنوبی در آخرین قسمت سخنان خود گفت: این بالگرد باعث ایجاد دلگرمی برای مردم منطقه می شود. شاخص‌های روانی، روانی و اجتماعی حضور و استقرار بالگرد در منطقه باید بیشتر از شاخص‌های پزشکی آن باشد.»

وی افزود: امیدواریم با اتفاق نظری که در استان و شهرستان طبس ایجاد می شود بتوانیم با کار گروهی مطالبات مردم را پیگیری و حل کنیم و بر رفاه و امنیت نظارت کنیم و مشکلات اقتصادی مردم را حل کنیم. مردم استان و شهرستان».

محمد موسوی میرزایی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز در این مراسم گفت: بالگرد اورژانس مرداد ماه سال 1400 به دلیل ناقص بودن از طبس حرکت کرد و پس از رایزنی با سازمان بالگرد و اورژانس، این بالگرد اورژانس مجددا کافی شد. شهر شد.

وی با اشاره به اهمیت ساخت بالگرد اورژانس در طبس، ادامه داد: با سفر استاندار خراسان جنوبی به طبس، وعده 4 میلیارد تومانی قول داده شد که در نهایت آزادسازی یک میلیارد و 700 میلیون تومان (اسناد) از محل اعتبارات انجام شد. لانه . .

موسوی میرزایی همچنین از تلاش مسئولان خراسان جنوبی برای بازگرداندن بالگرد اورژانس هوایی به طبس و اطمینان بخشی به مردم قدردانی کرد.

حجت الاسلام «مجید نصیرایی» نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه تنها 2 فروند از این نوع بالگرد در کشور وجود دارد، گفت: تحویل بالگرد به بیمارستان طبس هم افزایی، تعامل و کار گروهی کارکنان خراسان جنوبی.

وی بیان کرد: همدلی و همکاری مسئولان باعث ارتقای زیرساخت ها و ارائه خدمات جهادی به مردم می شود و در این مسیر می توان گام های بلندی برای رفع مشکلات و آبادانی استان برداشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید