استقرار ستاد نظارت بر سرمایه گذاری / مدیران ناکارآمد واحد غایب در بابل

ساعت: 15:26
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794208

مهدی سعادتی گفت: مشکلات شهر بابل دردهای بی دردی نیست که قابل حل نباشد. بلکه می توان با ایجاد انگیزه، استفاده از بخش خصوصی، بازکردن پنجره های واحد و تشکیل ستاد نظارت برای حمایت از سرمایه گذاری به جای تحقق وعده های شعاری، کارهای بزرگی در این شهر انجام داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ مهدی سعادتی امشب در نشست خبری در بابل اظهار داشت: فشار زیادی به شهر بابل وارد شده و در دولت قبل و دولت فعلی کم کار شده است، متاسفانه بودجه ای برای اجرای طرح نداریم. “

وی افزود: در حال حاضر در تلاش هستیم تا این شهرستان را به جایگاه رفیع خود برسانیم و حلقه مفقوده آن فقدان مدیران متخصص و تحول آفرین است که به دنبال حذف یا جایگزینی مدیران ناکارآمد هستند.

سخنگوی بابل گفت: ما پرچمدار فساد هستیم و برای ریشه کنی فساد در همه بخش های اقتصادی تلاش می کنیم و خروج پول ملی اولین قدم در این پاکسازی است.

سعادتی ادامه داد: متاسفانه در سال های اخیر ارزی به نام ارز دولتی غارت شده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود درباره طرح صیانت از فضای مجازی گفت: فضای مجازی فضایی برای محدودسازی نیست، بلکه برای حفاظت از این فضا است که امیدواریم با تشکیل کارگروه های تخصصی و ایجاد بستر مناسب از این فضا محافظت شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: فضای مجازی تبعات مثبت و منفی زیادی دارد که در صورت برنامه ریزی صحیح می توان از دستاوردهای مثبت آن بهره برد و از ابعاد منفی مصون ماند.

سعادتی گفت: اهمیت فضای مجازی و دغدغه های حاکم بر این فضا در سال های اخیر بارها در بیانات رهبر معظم انقلاب شنیده شده و ایشان در بیانات مختلف هشدار داده اند که آسیب های مرتبط با این فضا را نادیده گرفته و از راهبردی استفاده کرده اند. تفسیرها در ابتدای راه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از جمله اقداماتی که منجر به عقب ماندگی این شهرستان شده است، نبود سند چشم انداز مناسب در حوزه گردشگری و مواردی است که جایگاه اصلی این شهرستان را متزلزل کرده و انتظار ایجاد وحدت، انسجام و همدلی قوای سه گانه «مشکلات و آسیب های این شهر باید حل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید