استقلالی ها بیش از پیش برای بازگشت سید از دست می دهند

به گزارش فوتبالی، پیروزی شیرین و پر گل استقلال در روز آخر مقابل نفت مسجد سلیمان نکات مثبت زیادی داشت و هواداران این تیم را به آینده امیدوارتر کرد. با این حال شاید تنها نقطه تاریک این نمایش هیجان انگیز گل ضعیفی بود که سینا سعیدی فر در پی یک خطای شخصی دریافت کرد. این گل اگرچه در دقایق پایانی بازی به ثمر رسید و تاثیری بر پیروزی آبی ها نداشت اما آنها را نگران خط دروازه قرار داد.

حسینی تقریبا سه هفته پیش در دیدار مقابل تراکتور با اسدی برخورد کرد و از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد که باعث شد چهار بازی بعدی تیمش در لیگ را از دست بدهد. این مصدومیت ساپینتو را مجبور کرد که این فرصت را به علیرضا رضایی مدافع دوم استقلال سپرد و او را به چارچوب بفرستد. با این حال رضایی نتوانست همان طور که به فرهاد اعتماد سرمربی پرتغالی را داد، جواب مثبت بدهد. این دروازه بان جوان در نقش جهان با یک ضربه ایستگاهی از راه دور مغلوب کانون توجه ها شد و هفته گذشته مقابل مس کرمان گل ضعیفی را دریافت کرد. رضایی البته در برد پربال مقابل ملوان موفق شد کلین شیت کند تا امتیاز خوبی از صاحب نظران بگیرد.

رضایی دیروز تا دقیقه 40 بی نقص به نظر می رسید اما با مصدومیت مواجه شد تا سینا سعیدی فر دروازه بان سوم آبی ها این فرصت را پیدا کند تا دستکش هایش را بپوشد و در چارچوب استقلال بایستد. اگرچه بیشتر دقایق بازی در اختیار آبی ها بود، اما در نهایت نفت مسجد سلیمان توانست با یک دفع و اشتباه سعیدی فر در دقایق تلف شده نیمه دوم فاصله را از بین ببرد.

در مجموع اتفاقات این هفته به گونه ای رقم خورد که استقلال و احتمالا ساپینتو دلتنگ دروازه بان ملی پوش خود شدند. خسروی حیدری در گفت وگویی که با میکسدزون آزادی داشت از بازگشت حسینی در هفته آینده خبر داد تا پس از چند هفته نگرانی، استقلالی ها با امید از روی خط دروازه به روند قهرمانی خود با سپاهان و پرسپولیس ادامه دهند.

البته بازیکنان استقلال هم در فضای مجازی نگران فصل آینده هستند و می خواهند حسین پورحمیدی به استقلال بیاید تا استقلال دو دروازه بان مطمئن داشته باشد!

دیدگاهتان را بنویسید