استقلالی ها هم بخواهند نمی توانند قرارداد این ستاره را تمدید کنند!

استقلالی ها هم بخواهند نمی توانند قرارداد این ستاره را تمدید کنند!

از شواهد مشخص است که وریا غفوری دیگر جایی در استقلال نخواهد داشت و یکی از خروجی های آبی ها در این فصل خواهد بود. مدیران استقلال تصمیم گیری در مورد کاپیتان تیمشان را به ساپینتو سپرده اند اما به نظر می رسد حضور وریا غفوری در جمع آبی پوشان ادامه پیدا نخواهد کرد.

غفوری که ناراحتی خود را از عدم مذاکره باشگاه برای تمدید قرارداد به صراحت اعلام کرده است، با انتشار متنی نشان داد که حداقل تا این لحظه شرایط برای ادامه همکاری او و استقلال فراهم نشده است.

همانطور که پیشتر نوشتیم غفوری با فولاد بر سر عقد قرارداد 2 ساله به توافق نهایی رسید و مذاکرات نهایی را با جواد نکونام انجام داد. اما وریا از مدیران فولاد خواست تا رسمی شدن این انتقال را به چند روز آینده موکول کنند. دلیل این اقدام کاپیتان استقلال این بود که وریا همچنان منتظر تماس باشگاه استقلال برای دعوت از وی برای تمدید قرارداد بود. اتفاقی که هنوز رخ نداده و بعید است اتفاق خاصی با غفوری در بازی بیفتد. روزهای آتی.

همانطور که متوجه شدیم کاپیتان آبی ها حتی قرارداد خود را با فولاد امضا کرده و در حال حاضر بازیکن فولاد محسوب می شود. طبق قوانین فوتبال ایران، قراردادهای داخلی معتبر و لازم الاجرا است. حالا اگر استقلالی هم بخواهد قرارداد وریا را تمدید کند، بعید است باشگاه فولادی موافقت کند و خرید جدیدشان را به این راحتی ترک کند.

در واقع اگر مدیران استقلال بخواهند غفوری را در تیم خود نگه دارند، جدای از مذاکره با این بازیکن، باید رضایت باشگاه فولاد را نیز جلب کنند چرا که واریا از قبل بازیکن فولاد بوده و با این تیم قرارداد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید