استقلال از جناح های سیاسی رمز ماندگاری بسیج است/ رگه هایی از تفکر مقاومتی در کشورهای اروپایی دیده می شود

ساعت: 14:47
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786102

آیت الله حسینی همدانی گفت: مسئولیت آگاهانه، استقلال از جناح های سیاسی و ترویج تفکر انقلابی برای بقای بسیج موثر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکنماینده ولی فقیه در استان البرز در دیدار با نمایندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت هفته بسیج گفت: ایمان بسیجی (ره) را با حکمت و نور استوار کردم، کارها و برکات این شجره طیبه آغاز شد. از ابتدای خلقت او تا روز قیامت خواهد ماند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه امام (ره) پدر بسیج در عصر حاضر است، افزود: مجموعه ای که می تواند به مفاد گام دوم انقلاب دست یابد، بسیج است، تفکر و فرهنگ بسیجی الهی و برون سازمانی خواهد بود. مقاومت در برابر برکات این تفکر می تواند مشکلات مختلف جهان را مدیریت کند.

وی تفکر بسیج را اندیشه مقاومت همه جانبه در همه عرصه ها دانست و گفت: امروز در یمن، لبنان، عراق، سوریه و نیجریه حتی در قلب اروپا و آمریکا رگه هایی از این تفکر دیده می شود.

امام جمعه کرج گفت: وقت آن رسیده است که به مقاومت الهی و محوریت خدا بیندیشیم، این هویت و تفکری که مقاومت اسلامی را در جهان برانگیخت به برکت تعالیم خداوند امروز در سوریه، لبنان و عراق مصداق عینی آن است. بسیج تفکر. دیده می شوند.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه بسیج از مسیر توسعه و محرومیت زدایی منحرف نمی شود، گفت: ایمان و ایمان.

امام جمعه کرج راز وجود بسیج را پیوند با شهدا و اخلاق اسلامی می داند و می افزاید: به این مهم توجه کنید.

آیت الله حسینی همدانی استکبار ستیزی، عدم تنبلی و پیشگیری از تخلفات، حضور مهربان و به موقع در کمک به محرومان را مانند دیگر رموز استقامت بسیج اعلام کرد و در پایان خاطرنشان کرد: مسئولیت آگاهانه، استقلال از جناح های سیاسی و ترویج تفکر انقلابی ابزاری برای کمک به محرومان بود. بقای بسیج

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید