50 سال است که کیفیت رمز ماندگاری وطن بوده است

ساعت: 21:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805262

جشن اینترنتی پنجاهمین سالگرد میهن با ارزیابی زحمات و 50 سال تلاش حاج ایوب پایداری موسس گروه صنعتی میهن برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالفضل پایداری پس از برگزاری این تعطیلات اینترنتی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: حاج حاج ایوب پایداری بنیانگذار محترم گروه صنعتی میهن در دهه 50 فعالیت خود همواره به تمامی همکاران خود تاکید داشته است که «کیفیت عالی؛ رضايت «و خشنودي مردم موجب رضاي خدا مي شود

وی گفت: ضمن گرامیداشت پنجاهمین سالگرد وطن، بر اساس فرمایشات حاج آقا قابل تاکید است; کیفیت نام مخفی گروه صنعتی میهن در سال های اخیر بوده و برای آینده نیز خواهد بود.

مدیر عامل گروه صنعتی میهن می گوید: موفقیت و جایگاه فعلی میهن در بازارهای داخلی و خارجی به دلیل کیفیت و جذابیت بالای محصولاتی است که بر کیفیت توام با تلاش، تعهد و کار گروهی تمرکز کرده و نتایج بسیار خوبی را کسب کرده است. نتایج..

این مهندس پایداری با تاکید بر اینکه از نگاه حاج ایوب پایداری تداوم تولید با کیفیت زمینه ساز توسعه یک مجموعه و مجموعه است، خاطرنشان کرد: تولیدکننده باید همیشه به فکر توسعه باشد و اگر توسعه ای در تولید وجود نداشته باشد. فرآیند و محصولات این 50 سال است که با هدایت بنیانگذار آینده گروه اقدام به اجرای صحیح توسعه و ارتقای تولید کرده ایم..

وی با توجه به اینکه شاخص های کیفی محصولات میهن با محصولات معتبر جهانی قابل مقایسه است، گفت: در حال حاضر محصولات گروه صنعتی میهن به کشورهای مختلف از جمله عراق، بحرین، کویت، امارات، عمان، لیبی، مالزی، روسیه، آذربایجان صادر می شود. به گرجستان، افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، ازبکستان و استرالیا.

مدیرعامل میهن از ایجاد اشتغال برای بیش از 27 هزار نفر در گروه صنعتی میهن تاکنون و برنامه اشتغالزایی 30 هزار نفر تا پایان سال خبر داد. وی توسعه کارآفرینی این گروه را حاصل تلاش همه اعضای این خانواده بزرگ عنوان کرد..

c5a1e86a e434 4b40 a7ad b78616829395 خبر خاکستری

مهندس ابوالفضل پایداری در پنجاهمین سالگرد تاسیس گروه صنعتی میهن دستان پدرش حاج ایوب پایداری را بوسید که با ابراز احساسات متقابل همه همکاران و مدیران این مجموعه تولیدی و صنعتی همراه بود.

بر اساس این گزارش، گروه صنعتی میهن نیز امسال موفق به کسب جوایز و نشان های متعددی از جمله واحد نمونه ملی استاندارد، نشان ملی صادرکننده نمونه و نشان طلایی جشنواره ملی سلامت غذا شد..

لازم به ذکر است جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس گروه صنعتی میهن با حضور همکاران و اعضای این خانواده بزرگ و با همراهی جمعی از هنرمندان و ورزشکاران محبوب کشور دهمین دوره باخمن به صورت آنلاین برگزار شد.

برچسب ها: گروه صنعتی میهن ، بوالفضل پایداری ، پنجاهمین سالگرد میهن ، حاج ایوب پایداری ، میهن

دیدگاهتان را بنویسید