استقلال در نقل و انتقالات نه مدیر اجرایی دارد و نه سرمربی!

وی افزود: اگر نمی خواهید تیم داشته باشید مثل پاس که قهرمان آسیا شد با وجود اینکه در آسیا 2 ستاره داشت به راحتی استقلال را منحل کنید و هوادارانش می گویند روزی ما تیمی داشتیم که یک ابرقدرت!” برای اینکه آنها اینقدر حریص نمی شوند. دخالت های غیرضروری برخی از افراد اطراف باعث شده است که استقلال همیشه در حالت ایستا باشد.

بازیکن سابق استقلال گفت:چند سالی است که در نقل و انتقالات مدیرعامل و سرمربی نداریم. در این چند سال چند مدیر عامل عوض کردیم و پرسپولیس چند مدیر؟ در کل ما شاهد این مداخلات غیرضروری هستیم و هنوز درباره کودک صحبت می شود. به خاطر همین فوتبال ما آنقدر رشد نکرده که همه به خودشان اجازه دخالت بدهند. من نمی‌خواهم در مورد این شخص چیزهایی بگویم.»

چانی با توجه به اینکه کمتر از 3 هفته دیگر لیگ شروع می شود و استقلال با کمبود شدید بازیکن مواجه است، گفت: نکونام قبل از پیوستن به استقلال شرایط و مشکلات مالی را می دانست اما با گرمی این پیشنهاد را پذیرفت. می دانست که استقلال بدهی های زیادی دارد و پولی ندارد. با این حال علی خاطره می تواند این مشکل را حل کند. اگر به او اجازه بدهند هر کاری دلش می خواهد بکند چون رزومه اش مشخص است. حاتیر می تواند اسپانسرهای خوبی بیاورد و استقلال را تا حد زیادی از شرایط فعلی نجات دهد.

وی افزود: ماشالا تعداد بازیکنانی مثل سعید عزت اللهی زیاد است و به راحتی به استقلال نمی آیند باشگاه دو برابر شد و به 4 رسید تا یک روز دیگر گرفتار این موضوع نشود. به عبارتی جمع آوری 100 میلیارد خیلی راحت است، اما اگر پول نباشد این مبلغ را چگونه می دهند».

پیشکسوت استقلال گفت: سجادی به عنوان وزیر و تاج به عنوان سرپرست فدراسیون نیز باید به رفع مشکلات کمک کنند. دولت و مجلس نیز باید به مشکل باشگاه رسیدگی کنند. هوادار استقلال با تمام عشق و جانش این تیم است. من دیده ام که مردم زمانی که تیمشان در حال شکست بود تا مرز خودکشی می رفتند و آنقدر از پیروزی خود خوشحال بودند که شبیه مولتی میلیاردرها به نظر می رسیدند. در حالی که طرف پولی برای خرید یک قرص نان ندارد. حیف که چنین شرایطی وجود دارد. ما همه ایرانی هستیم و استقلال افتخار ایران و آسیاست. به تیم کمک کنید تا از این وضعیت خارج شود.”

دیدگاهتان را بنویسید