استقلال فریب حریف خود را نخورد

سعید لطفی در خصوص پیروزی حساس استقلال مقابل نود ارومیه در ضربات پنالتی در مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: تیم هایی که گمنام هستند انگیزه زیادی مقابل استقلال دارند. نود ارومیه هنر دفاع را به خوبی بلد بود و با کارهای دفاعی خود توانست استقلالی ها را شکنجه کند.

وی ادامه داد: تیم استقلال در این دیدار تغییرات زیادی ایجاد کرد. آنها عملکرد بهتری داشتند و نرم‌تر از بازی‌های قبل بازی کردند و به نظرم بازی با نود ارومیه جذاب‌تر از بازی با سپاهان بود.

مدافع سابق استقلال گفت: استقلال از نظر نتیجه عملکرد خوبی نداشت و نباید پنالتی می شد و مقابل نود ارومیه ادامه می داد اما در مجموع چرخش خوبی داشت و موفق به گلزنی شد. اما چیزی که نگران کننده بود، بازی پرشتاب استقلالی ها بود. آنها احساساتی عمل می کردند و فقط برای رسیدن به دروازه توپ ها را از جناحین به سمت دروازه حریف می فرستادند و برنامه دیگری برای برد نداشتند.

لطفی در ادامه خاطرنشان کرد: نود ارومیه به خوبی نقاط ضعف استقلال را می شناخت و از آنجا موفق شد برای استقلال گلزنی کند. این بازیکن جو خوبی داشت و بازیکن این تیم از اشتباه مدافع استقلال استفاده کرد و دروازه آبی ها را باز کرد.

مدافع سابق استقلال بعد از پایان بازی فرهاد مجیدی با بیان اینکه به 7 بازیکنش استراحت داد تا آسیب نبیند، گفت: تغییرات خوب بود اما با تمام احترامی که برای نظر مجیدی قائل هستم نمی توانم این را بپذیرم. هنوز در ابتدای لیگ هستیم و اگر از این به بعد نگران مصدومیت باشیم، شرایط برای استقلال در دیدارهای آینده سخت تر می شود.

وی در خصوص دیدار روز جمعه آبی پوشان و مشهدهدی افزود: نباید به جایگاه تیم شهرهدی نگاه کرد. آنها مشکلاتی در تیم دارند که باید هر چه زودتر حل شود. اما قطعا با تمام وجود مقابل استقلال بازی خواهند کرد. شههدرو یکی از 7 تیم فوتبال کشورمان است که فوتبال خوبی ارائه می دهد. آنها یک بازیکن جوان به نام صادق صادقی دارند که استثناست و می تواند برای استقلال دردسرساز شود. بنابراین آبی ها باید بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارند و بتوانند با کسب 3 امتیاز این دیدار به برتری خود ادامه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید