استقلال مقابل نفت چه برنامه ای دارد؟

استقلال مقابل نفت چه برنامه ای دارد؟

استقلال برای حفظ برتری و کسب عنوان قهرمانی در نیم فصل اول لیگ برتر ایران در مسجدسلیمان به مصاف نفت می رود. آبی ها در صورت مساوی شدن، در نیم فصل قهرمانی را قطعی می کنند اما فرهاد مجیدی علاقه ای به از دست دادن فاصله مقابل رقبای خود ندارد.

آبی ها در هفته های اخیر تقریباً به ترکیب مشابهی رسیده اند و بعید به نظر می رسد مجیدی نسبت به دیدارهای گذشته تغییرات زیادی در ترکیب خود ایجاد کند و حداکثر با یک یا دو بازیکن تعویضی وارد زمین شود.

سیدحسین حسینی که در دیدار برابر مس دو بار دروازه اش باز شد، امروز همچنان در ترکیب اصلی حضور دارد. با وجود این مشکل دروازه بان آبی ها روز نسبتا خوبی را مقابل رفسنجانی پشت سر گذاشت و چند موقعیت از حریف گرفت. او امروز انتخاب اول مجیدی در دروازه است.

محمد دانشگر امروز به دلیل پنالتی و 4 اخطاره نمی تواند تیمش را همراهی کند. عارف آقاسی در این دیدار جایگزین دانشگر در ترکیب اصلی خواهد شد. سیاوس یزدانی که در آخرین لحظات بازی با مس دروازه تیمش را نجات داد، امروز نیز مانند تمامی دیدارهای این فصل به میدان می رود. شریک او حسین مرادمند نیز در ترکیب اصلی حضور دارد.

مهدی مهدی پور که یکی از بازیکنان خوب استقلال در این فصل بود، امروز همچنان در میانه زمین بازی می کند. او و زبیر نیک نفس زوج خوبی در خط میانی ساختند و در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان دوباره به میدان خواهند رفت.

با وجود اینکه گفوری از مصدومیت رها شده است، او امروز از روی نیمکت شروع خواهد کرد تا کوین یامگا بتواند در سمت راست بازی کند. جعفر سلمانی نیز مانند دیدارهای گذشته در سمت چپ بازی می کند.

امین قاسمی نژاد تجربه خوبی در افتتاح دروازه نفت مسجد سلیمان دارد. فرهاد مجیدی پس از گل طلایی اش به مس می تواند به امین فرصت حضور در ترکیب اصلی بدهد. سرمربی “آبی ها” اعتماد ویژه ای به رودی زستد و امیرحسین حسین زاده دارد که هر دو امروز در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان:
سید حسین حسینی – سیاوش یزدانی – حسین مرادمند – عارف آقاسی – زبیر نیک نفس – مهدی مهدی پور – کوین یمگا – جعفر سلمانی – امیرحسین حسین زاده – امین قاسمی نژاد – رودی گستید

دیدگاهتان را بنویسید