استقلال کار زیادی نکرد

ساعت: 19:51
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789521

بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس بعد از دربی چه گفتند؟

بازیکنان و کارکنان پرسپولیس بعد از دربی به صحبت پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دربی 97 تهران در هفته هشتم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید. پس از پایان بازی بازیکنان و کارکنان پرسپولیس به صحبت پرداختند.

* دنبال کنندگان: تنبیه استقلال؟ هیچی یادم نمیاد!

افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی استقلال و پرسپولیس گفت: در فوتبال بهتر بازی کردیم و شرایط بهتری داشتیم اما نتوانستیم برنده شویم. اگر قرار بود برنده شویم، حداقل با یک اختلاف پیروز می شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جلوی استقلال را گرفت یا جلوی او را گرفتند، گفت: فکر می کنم استقلال جلوی ما را گرفت.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره اظهارات مجیدی مبنی بر اینکه داور پنالتی برای استقلال اعلام نکرد، توضیح داد: کدام صحنه؟ هیچی یادم نمیاد!

یکی از پیروان اعتراضات روی نیمکت هر دو تیم در زمین گفت: ما بهترین و آرام ترین نیمکت را داریم. هر کس حق دارد آنچه را که می خواهد انجام دهد. صحنه ای ندیدیم

وی در پاسخ به این سوال که چقدر با صدر فاصله دارید، گفت: ما به صدر عادت کرده ایم و مطمئن هستیم که به جایگاه خود باز خواهیم گشت. در شرایط فعلی تمام تلاش خود را می کنیم تا به بالای جدول برگردیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر گل محمدی بیمار است چرا امروز از ماسک استفاده نکرد، گفت: شما پزشک هستید؟ به یحیی گل محمدی می گویم اگر از این به بعد می خواهد کاری انجام دهد با شما هماهنگ کند.

یکی از پیروان درباره آینده تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آینده خوبی داریم چون تیم خوبی داریم. ما متحد هستیم و هواداران از ما انتظار دارند که قهرمان شویم. ما به قهرمانی عادت کرده ایم و خدای نکرده دوباره قهرمان شویم.

وی در خصوص مشکلات مالی بازیکنان گفت: مشکلات در حال حل شدن است و امروز باشگاه مبلغی را پرداخت کرد و در مجموع شرایط خوب است.

* ترابی: استقلال کار خاصی نکرد

مهدی ترابی هافبک پرسپولیس پس از تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی 97 گفت: بازی جنجالی بود. بیشتر بازیکنان در زمین جنگیدند اما فکر می کنم در نیمه دوم پرسپولیس بازی را خیلی بهتر آغاز کرد اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت هایی که به دست آوردیم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: تا هفته هشتم 3 کارت زرد گرفتم که 2 کارت به اشتباه به من داده شد. هفته گذشته گفتند پنالتی بود اما به هر حال این اتفاق افتاد و امیدوارم در مسابقات بعدی جبران کنم.

بازیکن پرسپولیس گفت: فکر می کنم استقلال فقط برای ضربات ایستگاهی برنامه داشت. آنها در طول مسابقه کار خاصی انجام ندادند و فکر می کنم تیم ما روی یکی دو تصمیمی که آقای بنیادی فر گرفت، پیشرفت کمی داشت. داور سبک هجومی ما را گرفت. بازی تمام شد و حالا می خواهیم روی بازی بعدی تمرکز کنیم.

* علیچه: همه دنیا تماشاگر آزاد هستند به جز ایران

امید آلیشیا هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال گفت: نیمه دوم خوبی را پشت سر گذاشتیم اما متاسفانه از موقعیت های خوبی استفاده نکردیم. این اتفاق به دلیل جو دربی رخ داد اما این دیدار نیز مانند سایر دیدارها سه امتیازی است. نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم، امیدوارم در دیدارهای بعدی به نتیجه برسیم.

او در مورد اینکه آیا بازی بدون تماشاگر استرس دائمی است یا خیر، گفت: من دوست دارم بدون تماشاگر در ورزشگاه بازی کنم. آنها بازی را هیجان انگیزتر می کنند و حضورشان چشمگیر است. یک سال از ورود هواداران آزاد شده به سراسر جهان می گذرد، آنها باید شرایط را آماده کنند و بتوانند آن را کنترل کنند تا تماشاگران بتوانند حضور پیدا کنند. نمی دانم چرا اینقدر دست می دهند؟

هافبک پرسپولیس با بیان اینکه امکان بازی مجدد بدون تماشاگر در آلمان وجود دارد، گفت: ما یک سال و هشت سال با تماشاگر بازی کردیم و حالا ممکن است این اتفاق دوباره بیفتد اما یک بازی کامل را با تماشاگر و باز هم به سرعت انجام دادیم. حضور تماشاگران. ممنوع بود

علیچاه در خصوص وضعیت مالی پرسپولیس و دریافت 15 درصد قراردادها گفت: نمی دانم چه خبر است، مدام در مورد مسائل مالی صحبت می کنید. آخرین باری که مطلبی را منتشر کردیم و شما این سوال را پرسیدید، الان دوباره می پرسی؟ اگر اتفاقی بیفتد در مورد خودمان صحبت می کنیم.

حسینی: آنقدر به بازیکنان فشار می آورند که نمی توانند خودشان باشند

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان دیدار پرسپولیس و استقلال گفت: می توانستیم برنده شویم اما شرایط به گونه ای بود که بازی مساوی شد.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه چه زمانی می تواند برای این تیم بازی کند، گفت: روز به روز بهتر می شوم. زانویم درد گرفت و کمی سرما خوردم. خدایا این هفته به تیم اضافه خواهم شد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه عده ای قبل از بازی صحبت می کنند و حساسیت ایجاد می کنند. آنقدر به بازیکنان فشار می آورند که نمی توانند خودشان باشند. ولی بازم در کل بد نبود، صندلی ها خالیه و امیدواریم هر چه زودتر برگردیم.

کاپیتان پرسپولیس با بیان اینکه 15 درصد از دستمزد بازیکنان قبل از دربی به حساب آنها واریز شد، گفت: 15 درصد از قراردادها با تلاش مجید صدری پرداخت شد. امیدوارم او کمک کند. متاسفانه به جز استاندار پرسپولیس به همه مدیران کمک می شود.

حسینی با بیان اینکه پرسپولیس با 2 امتیاز به صدر جدول رسیده است، گفت: بازی به بازی پیش می رویم. بعد از چندین سال موفقیت و رفتن چند بازیکن، هر سال شرایط برای ما سخت و متفاوت می شود، اما بچه ها روز به روز تلاش می کنند تا بازی های بهتر و قوی تری انجام دهند.

* فرج: ما سر و گردن از استقلال بلندتر بودیم

فرشاد فرج مدافع پرسپولیس پس از تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی 97 گفت: می توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. از نظر تاکتیکی یک سر و گردن از دشمن بالاتر بودیم. ما خیلی خوب توانستیم تاکتیک های حریف را دیکته کنیم اما متاسفانه به نتیجه مطلوب نرسیدیم. البته ما تا حدودی از نمایشمان راضی هستیم.

وی در خصوص درگیری با زستد در پایان بازی گفت: لطفا قبل از ورود به این صحنه در مورد صحنه قبلی صحبت کنید که داور آن را پشت سر خود دانلود نکرده است. من برخوردی نداشتم اما داور بلند نشد. به نظر من تنش در زمین حریف روی تصمیمات داوران تاثیر گذاشت.

فرج در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا ژست او با آرنج به او برخورد کرده است، گفت: ژست بالاست و در چند صحنه با هم آشنا شدیم. این فوتبال است و شاید داور در برخی از صحنه ها اشتباه کرده باشد. اما من به تصمیمات آقای بنیادی فر احترام می گذارم. فکر می کنم نیمکت حریف تاثیر زیادی داشت.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه این دیدار برای هواداران راضی کننده نبود، گفت: شما از طرف هواداران صحبت می کنید؟ از نظر فنی تیم پرسپولیس خوب بازی کرد اما در نتیجه برای ما هم راضی کننده نبود. همین که موفق شدیم ورق ها را پاک کنیم و بازی خوبی را به نمایش بگذاریم جای تشکر دارد.

* آقا: ممکن است از اینکه انتقاد می کنید ناراحت شوید!

سعید حقی، مدافع پرسپولیس پس از تساوی پرسپولیس در دربی 97 گفت: خیلی خوب بازی کردیم و حکم دادیم اما نتوانستیم برنده شویم.

او درباره اینکه چرا بازی خوب پیش نرفت، گفت: نمی دانم، شاید شما ناراحت هستید. به هر حال دربی بود و درگیری های فوتبالی در زمین زیاد بود. تنها تلاش برای جمع آوری امتیاز در مسابقات بعدی باقی مانده است.

مدافع پرسپولیس درباره اعتراض خود به داور گفت: صحنه ای بود در بازی که تمام شد. ما هم به همین دلایل عذرخواهی کردیم.

شیری: ما برای برد آمدیم

مهدی شیری مدافع پرسپولیس پس از تساوی پرسپولیس در دربی 97 گفت: بازی سختی بود. موقعیت های گل زیادی داشتیم اما در ضربات آخر بدشانس بودیم. در مجموع خدا را شکر می کنیم که بچه ها سالم از زمین بیرون آمدند و سعی می کنیم در مسابقات بعدی این موضوع را جبران کنیم. ما برای برد آمده ایم و همه می خواهیم دربی را ببریم.

وی با بیان اینکه حجم کار فنی بازی کم است، گفت: بازی هایی مانند حساسیت بالا، کار بازیکنان و داور سخت است اما می توانستیم برنده شویم. در آینده به جایگاه اصلی که هواداران انتظار دارند می رسیم.

مدافع پرسپولیس درباره ودیعه 15 درصدی قراردادشان گفت: از مدیران باشگاه تشکر می کنم. تیم ما باید به آرامش کامل برسد، زیرا کودکان بیش از این حقوق دارند.

شیری درباره اینکه استقلالی ها در پایان بازی پنالتی نگرفته اند، گفت: درباره داوری صحبت نمی کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید