استکبار جهانی در مبارزه با جمهوری اسلامی ایران ناتوان است


ساعت: 11:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1854714

بیدل گفت: اقدامات اخیر دشمنان از روی زور نبوده، بلکه ناشی از سردرگمی و آشفتگی بوده است. دوران تمام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; ابراهیم بیدل فرمانده سپاه تربت جام گفت: اقدامات اخیر دشمنان جمهوری اسلامی در انهدام نیروهای جمهوری اسلامی به دلیل اقتدار آنها نیست، بلکه ناشی از سردرگمی و سردرگمی آنهاست. سرشان باید غرور شیطان بزرگ غاصب آمریکا و اسرائیل را بشناسد. دوران تمام شد و در شد و اگر یکی بزنند ده می خورند.

وی با اشاره به کشته شدن افسر ترور موساد در اربیل عراق گفت: دشمنان جمهوری اسلامی باید بدانند که انتقام جمهوری اسلامی قاطع، کوبنده و بازدارنده است. استکبار جهانی و اسراییل باید بدانند که ما در مقابل اقدامات آنها انتقام گرفتیم و خواهیم کرد که از ترس بلرزند و این پیامی است برای دشمنان جمهوری اسلامی که صدایشان گوششان را خواهد گرفت.

فرمانده سپاه تربت جام گفت: استکبار جهانی از مبارزه با جمهوری اسلامی ایران ناتوان است و با اقدامات ناجوانمردانه در کشور با کشتار و شهادت سپاهیان اسلام به دنبال گسترش سلطه خود بر منطقه است. «اما او از این حقیقت خبر ندارد که سپاهیان اسلام و سپاهیان ولایت در آماده باش و هوشیاری کامل هستند و اگر دشمن یکی را بزند ده تا می خورند.

بیدل در پایان گفت: دشمنان جمهوری اسلامی باید بدانند که هر اقدامی که انجام دهند بی پاسخ نخواهد ماند و با اقدام قاطع جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد. ما دشمنان را تنها نمی گذاریم و همیشه به دنبال آنها هستیم، حساب ما با دشمنان ثابت است و قوی تر می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید