استکبار هرگز برای دولت ها و مردم کشورهای مختلف کارساز نیست / آمریکا فقط در اوکراین با گفتار درمانی سروکار دارد


ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811807

گلمی با اشاره به اینکه تاریخ هر کشوری که به آمریکا اعتقاد داشته باشد حذف شده است. وی گفت: آمریکا و ظلم و استکبار هیچ گاه به نفع ملت ها و ملت های کشورهای مختلف نبوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد گلامی کارشناس سیاسی در هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز گفت: اوکراین یکی از اعضای اتحاد جماهیر شوروی بود و پس از فروپاشی آن اتحادیه مستقل شد.

کارشناس سیاسی هرمزگان با بیان اینکه اوکراین کشوری دارای کلاهک هسته ای است، گفت: اوکراین دارای سلاح هسته ای است و با ده ها کلاهک هسته ای سومین کشور دارای کلاهک هسته ای در جهان است.

گلمی افزود: با او مذاکره کردند و روسیه هم گفت که شما به سلاح هسته ای و کلاهک نیاز ندارید و ما به شما کمک می کنیم و شما را تنها نمی گذاریم.

او گفت: «اوکراین آرزوی پیوستن به ناتو را دارد. اما اکنون می بینیم که هیچ یک از وعده ها عملی نشده است و کشوری که به او گفته سلاح هایش را نابود کن، ما از شما حمایت می کنیم، به آن حمله خواهد کرد.

دکترای حقوق با اشاره به اینکه تاریخ هر کشوری که به ایالات متحده اعتقاد داشته باشد حذف شده است. وی گفت: آمریکا و ظلم و استکبار هیچ گاه به نفع ملت ها و ملت های کشورهای مختلف نبوده است.

گلمی خاطرنشان کرد: صدام حامی سرسخت ایالات متحده است. نباش.

وی ادامه داد: شاه از ایران فرار کرد، آمریکا قبول نکرد، امروز اوکراین معتقد است که آمریکا و ناتو معجزه می کنند و ناجی هستند و او را همراهی می کنند، اما فقط به گفتار درمانی و قطعنامه اکتفا می کنند.

کارشناس سیاسی هرمزگان گفت: آمریکا در سطح توصیه های پزشکی قرار دارد و هیچ کاری انجام نمی دهد و اوکراین از قبل می داند که اتکا به آمریکا چیزی جز ویرانی به همراه نخواهد داشت. طرفین باید درسی بگیرند و به این نتیجه برسند که کشورهایی که به ایالات متحده متکی بوده اند توسط ایالات متحده تنها مانده اند.

گلمی ادامه داد: امروز می بینیم که نیروهای روسی بدون هیچ مقاومتی وارد اوکراین می شوند و تمام زیرساخت های نظامی آن ها بمباران می شود و صدایی در دنیا نیست و بایدن در گفت و گوی تلفنی با رئیس جمهور اوکراین می گوید اگر اوضاع پیش رفت نگران نباشید. بدتر از آن، ما به شما اطلاع می دهیم که کشور خود را ترک کنید.

وی گفت: کشورهایی که در میدان مقاومت هستند و با جمهوری اسلامی ایران پیوند خورده اند و یک اتحادیه راهبردی هستند، جمهوری اسلامی ایران آنها را تنها نگذاشته و در آستانه فروپاشی قرار دارند. اما سقوط نکردند.

کارشناس سیاسی هرمزگان گفت: باید به داخل کشور تکیه کنیم، آمریکا شریک قابل اعتماد هیچ کشوری نیست، اما به دنبال غنی سازی ذخایر خود است و به دنبال برده داری مدرن است و خوی طاغوتی و استکباری خود را تقویت کرده است.

گلمی خاطرنشان کرد: دلبستگی به آمریکا حباب است و هر کشوری که به آمریکا وابسته باشد چه در شرق، چه شمال آفریقا و چه در غرب آسیا نابود می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید