اشک تمساح منافقین برای شورشیان در ایران/ برای همه اقدامات نیازمند حمایت رسانه ای هستیم

وی افزود: دستگاه قضایی باید در روند رسیدگی به پرونده های معاندین تسریع کند. سپاه پاسداران در اغتشاشات اخیر حدود 100 شهید را پیشنهاد کرده است و قابل ذکر است که رسانه های خارجی نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده اند.

این کارشناس و تحلیلگر مسائل روز ادامه داد: اکنون پس از گذشت دو ماه از اغتشاشات و اغتشاشات، دستورات محدودی انجام شده و در این مدت هزاران تبلیغات از سوی دشمنان علیه کشور برای تحریک و انحراف افکار عمومی انجام شده است.

جوانی بیان کرد: معتقدم کسانی که در مورد احکام اعدام اظهار نظر می کنند ناشی از جهل یا ناآگاهی آنهاست زیرا تجربه قضایی، اسلامی و احکامی ندارند.

قوه قضائیه باید با اجرای به موقع احکام از تبلیغات دشمن استفاده کند.

یکی از اساتید دانشگاه امام حسین (ع) گفت: انتقاد ما از قوه قضائیه این است که چرا سریعتر به این پرونده ها رسیدگی نمی کنند زیرا برای 100 شهید حافظ امنیت تنها دو حکم اجرا شده است و این در حالی است که این تصمیمات می تواند بازدارنده ای برای شورشیان باشد که جرأت نقض امنیت و حمله به مدافعان امنیت کشور را نداشته باشند.

جوانی با بیان اینکه حکم اعدام برای جلوگیری از گسترش جرم از سوی خداوند است، گفت: اولویت اصلی مراجع قضایی باید رسیدگی به پرونده مجرمان اغتشاشات باشد.

وی افزود: در صورت وقفه در اجرای احکام، بدون شک دستگاه های رسانه ای دشمن از این فرصت برای جنگ روانی و ایجاد جریان در آگاهی عمومی استفاده می کنند و از این سو بهای توضیحات را بر رسانه های بومی تحمیل می کنند. و مقامات

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: کار بر روی پرونده ها و اجرای احکام باید ادامه یابد تا دشمن در هر یک از این موارد فرصت تبلیغات سیاسی پیدا نکند.

هشتگ، آلبانیایی ها را اعدام نکنید

این تحلیلگر مسائل روز تصریح کرد: متأسفانه مسئولان و متولیان امر رسانه، تبلیغات و تبیین اوضاع ضعیف عمل می کنند، باید نسبت به این تصمیمات عاطفه و اعتقاد رسانه ای داشته باشند تا مردم نیز بدانند که این اقدام برای مردم است. منفعت جامعه

وی بیان کرد: باید از فرصت رسانه های دشمن استفاده کنیم و اجازه ندهیم روی ذهن مردم کار کنند چرا که تبلیغات و ترغیب دشمن متأسفانه می تواند باعث ایجاد شبهه در افکار عمومی شود.

جوانی یادآور شد: کسانی که از هشتگ «اعدام نکن» استفاده می کنند دل به مردم ندارند، شاید بسیاری از این افراد در آلبانی نشستند و در گذشته 17 هزار شهید تروریست در ایران به جای گذاشتند و بدترین جنایت ها را در حق مردم ایران انجام دادند و امروز برای کشور ما اشک تمساح می ریزد.

بالاخره استاد دانشگاه امام حسین(ع) گفت: برخی از رسانه ها و خلاقیت های مجازی دشمن اطلاعی ندارند، در حالی که این خلاقیت ها از اردوگاه های آلبانیایی، تیپ سایبری منافقین، سعودی ها و اسرائیل نشات می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید