اظهارات برخی از سیاسیون زمینه ساز شهادت مدافعان امنیت شد


ساعت: 22:09
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900514

ده هزار نفر از اساتید، دانشگاهیان و اعضای جامعه پزشکی ایران اسلامی با صدور بیانیه ای مدافعان دروغین مرحوم مهسا امینی و مخلان امنیت کشور و مردم را محکوم کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ده هزار نفر از اساتید، دانشگاهیان و اعضای جامعه پزشکی ایران اسلامی با صدور بیانیه ای مدافعان دروغین مرحوم مهسا امینی و مخلان امنیت کشور و مردم را محکوم کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

به نام خدا

بسم الله الرحمن الرحیم ما جامعه پزشکی ایران (اعم از اساتید، پزشکان و دانشجویان) ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول به ملت مسلمان ایران، بر خود لازم می دانیم. در خصوص اتفاقات چند روز اخیر به نکات زیر اشاره می شود:

ضمن سوگواری درگذشت بانو مهسا امینی این ضایعه دردناک را به بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده و برای تمامی جوانان و آینده سازان سربلند ایران آرزوی سلامتی و سربلندی داریم. پرونده پزشکی بیمارستان میلاد و بیمارستان کساری رسید. با این نتیجه قاطع که در زنجیره حوادث منجر به مرگ وی شواهد بالینی، پاراکلینیکی و پاتولوژیک آسیب و تروما به سر و سایر اعضای بدن که حادثه نهایی را توجیه کند وجود نداشت و البته ما بر بررسی دقیق آن تاکید می کنیم. علت مرگ و بیان صادقانه آن و نیز تسهیل دسترسی به شواهد و مدارک برای تمامی مجامع علمی و افرادی که می خواهند حقیقت را کشف کنند.

پس از این حادثه و پس از اظهارنظرهای نادرست و بعضا مغرضانه برخی از چهره ها در فضای مجازی، ضد انقلاب در کمین اغتشاش گران و افراد کم اطلاع، در استان ماههر در کشور به آشوب کشیده و اموال دولتی را تخریب کردند. و با سلب آسایش مردم، توهین و هتک حرمت مقدسات از حد گذشت.

از دشمن مجروح و مجروح ملت ما انتظاری نیست، اما از تعداد انگشت شماری در جامعه پزشکی که از روی جهل یا طمع به کشور و مردمی که در این آب گل آلود ماهی می گیرند، آسیب رسانده اند، درخواست می شود مدرک ارائه دهند و زمینه اظهارنظر آنان در خصوص قتل مهسا امینی را فراهم کرده و از نهادهای مسئول می خواهیم که این موضوع را پیگیری کنند.

خواستار پیگیری جدی در خصوص اظهارات سرکش و میهن پرستانه برخی از سیاستمدارانی هستیم که همیشه به دنبال شغل نشسته بر زخم های کشور هستند و اقدامات سرکش برخی از چهره های کم سواد و ناسپاس که زمینه ساز شد. برای شهادت جوان رشید مدافع امنیت مردم.

همه ملت عزیز ایران بویژه جوانان و ما با محکومیت اقدامات برخی افراد بی‌احتیاطی که باعث تخریب نمادهای ملی و مذهبی کشور و همچنین دخالت دولت‌ها و رژیم‌های خون‌ریز و ایجاد آشوب و وحشیگری شده‌اند. دانش آموزان را به حفظ وحدت و یکپارچگی و هوشیاری در مسیر پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان فرا می خوانیم، درایت مسئولان و تلاش خالصانه آنان را در سایه رهبری پیامبر اکرم (مدظله العالی) انقلاب می طلبیم.

جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز را به مبارزه و مجاهدت علمی بیش از پیش که در نزد دشمنان مایه ذلت است فرا می خوانیم و اعلام می داریم که تا آخر عمر در راه پیشرفت کشور مبارزه خواهیم کرد. و دفاع از آرمان امام و شهدا در خصوص شخصیت سیدالشهدا مدافع حرم شهید عزیزمان حاج قاسم تلاش خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید