اعتبار خوبی برای انسداد مرزهای کشور / مرزبانان مصمم در برابر اشرار مسلح و مخالفان نظام


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1811048

فرمانده مرزبانی سراسر کشور در پایانه مرزی سرحراس:

سردار گودرزی گفت: در سال آینده سهم خوبی برای انسداد مرزهای کشور در نظر داریم که در صورت اجرایی شدن طی دو سال آینده مرزهای ما کاملا الکترونیکی می شود و می توانیم با سازوکارها و زیرساخت های موجود ثبات و امنیت مرزها را افزایش دهیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس، سردار سرتیپ پاسدار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در جریان بازدید از شهرستان سرس با حضور در پل مرزی پایانه و گمرک این شهرستان با اشاره به وضعیت امنیتی مرزهای کشور گفت: : با 8755 کیلومتر از مرزهای آبی و زمینی حفاظت و حراست می کند و حضور مرزبانان برای حفظ تمامیت کشور و مرزهای آن است.

وی افزود: امروز امنیت مرزهای کشور ما کاملاً امن است و مرزبانان از اول انقلاب تاکنون در همه فراز و نشیب ها پشتیبان مرزبانان کشور هستند؛ مرزبانان با روحیه وصف ناپذیری از کشور حمایت می کنند و ما مفتخریم که هستیم. مرزبانان اسلامی.

سردار گودرزی گفت: به مردم عزیزمان این اطمینان را می دهم که در مقابل اشرار و مخالفان مسلح هم قوی و مصمم هستیم و این قاطعیت با تجهیزات و امکاناتی که در اختیار مرزبانان عزیز قرار می گیرد، امنیت روزافزون و رشد می یابد و می توان به او اعتماد کرد و اطمینان داد و تا زمانی که در رگهای مرزبانان ما خون جاری است، حفاظت از ما قانونی و تعیین کننده خواهد بود.

فرمانده مرزبانی کشور گفت: امروز امنیت مرزهای ما امنیت پایداری است و امنیت مرزهای خراسان رضوی بر اساس برآوردهای ما، ستاد کل و قرارگاه خاتم الانبیاء و همه ما در وضعیت خوبی قرار دارد. مرزهای کشور پایدار است.»

وی در خصوص ارتقای امنیت مرزها گفت: ارتقای امنیت مرزها، اطلاعات، افزایش خودروها و اقدامات الکترونیکی و نوری در دستور کار قرار دارد. ما در تلاش هستیم تا تعداد زیادی خودروی تاکتیکی را به توان رزمی خود اضافه کنیم.

سردار گودرزی به انسداد مرزها طی دو سال آینده اشاره کرد و گفت: دولت، مجلس، ستاد کل نیروهای مسلح و ستاد عالی انتظامی کل کشور اعتبار خوبی را برای سال آینده برای انسداد مرزها در نظر می گیرند. به صورت کاملا الکترونیکی و نوری هیچکس نمی تواند از مرزهای ما عبور کند و این هوشمندی اولویت انتظامی کل کشور است و می توانیم با سازوکار و زیرساخت هایی که داریم ثبات و امنیت مرزها را افزایش دهیم.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت و مجلس باید توجه بیشتری به مرزها داشته باشند به ویژه در مناطقی که کشورهای همسایه داریم که مشکل دارند و گاهی مرزها به صورت یک جانبه مدیریت می شود و شرایط سختی را برای مرزبانان ما ایجاد می کند.

وی ادامه داد: امیدواریم دولت های همسایه که پایداری آنها با مشکل مواجه است بر اساس شوراها و توافقات مرزی عمل کنند و مرزها به صورت دوجانبه مدیریت شود و هیچکس اجازه ورود و خروج از مرزهای بین المللی و قانونی کشورمان را ندهد. کشور به صورت غیرقانونی ما قاطعانه در این روابط عمل می کنیم.

سردار گودرزی گفت: مرزهای خود را به سمت اقتصاد حرکت می‌دهیم و با کسانی که از مرز عبور می‌کنند یا در مرزها می‌خواهند نظام اقتصادی را به هم بزنند برخورد می‌کنیم و همسایگانی که به اقتصاد کشور عزیزمان نیاز دارند باید کمک کنند. ما و تسهیل تردد که البته در مرزها به ویژه در مرزهای جنوب شرقی صورت می گیرد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با بیان اینکه وضعیت امنیتی مرزهای خراسان رضوی پایدار است، گفت: آرامشی که اکنون در مرزها وجود دارد نشان از حضور مرزبانان و مرزبانان است و وظیفه ذاتی مرزبانان استیفای حقوق جمهوری اسلامی است. و مرزبانان.”

وی گفت: طبق قوانین بین المللی، هر دولت و هر کشوری باید اتباع خود را که در کشور دیگری حضور داشته اند به نحوی بپذیرد، همانطور که کشورهای همسایه ما نیز باید اتباع خود را بپذیرند و پذیرایی کنند. بگذارید حقوق بین الملل کار کند. البته دوستان ما از معاونت مقررات مرزی جلسات مشترکی با طرف مقابل داشتند و مشکل حل شده و در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: اقتصاد در مرز سارا پویا است و این ارتباط نشان می دهد که دوستان ما از بحث اقتصادی کاسته می شوند. البته در ترکمنستان مدیریت بازارچه های مرزی کاملاً مرزی است اما در کشور ما ساختار متفاوت است. بره تصمیم گرفت خدای نکرده این یکپارچگی و وحدت فرماندهی در بازارچه های مرزی ایران شکل بگیرد.

دیدار با جانباز سرحسی، جذب نیرو علیرضا جلالی آصف آبادی که در درگیری با اشرار و معاندان نظام در هنگ های مرزی جکیگور سیستان و بلوچستان به مقام جانبازی دست یافت و بازدید از گمرک و پایانه مرزی سرحس از جمله مرزهای سرخس بود. برنامه های فرمانده

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید