اشرار حادثه زاهدان شیعه و سنی خوش نیت نیستند/ به برکت نیروهای مسلح امنیت بسیار خوبی در جمهوری اسلامی ایران داریم.


ساعت: 21:01
تاریخ انتشار: 07/08/1401
کد خبر: 1900253

مولوی عبیدالله شاهیکی گفت: ما در جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنیم و الحمدلله به برکت نیروهای مسلح، سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت بسیار خوبی داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی عبیدالله شاهیکی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به اتفاقات عصر آن روز در زاهدان و ضمن ابراز تاسف از این حادثه گفت: مرگ مهسا امینی شوخی است و خیلی ها می خواهند از این آب گل آلود ماهی بگیرند و قطعا این افراد خیرخواه هیچکس نیستند.

امام بخشش اهل سنت نگین کویر فهرج ادامه داد: همانطور که مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام اهل سنت زاهدان بیان کرد، گروه و افرادی که این کارها را انجام می دهند خیر شیعه و سنی نیستند.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در شب های اخیر گفت: آیت الله رئیسی فرمودند ما اهل نقد هستیم و مردم باید در چارچوب قانون نظر خود را بیان کنند. بنابراین، این که خرابکاران در حال تخریب اموال عمومی و تعرض به بیت المال هستند، پذیرفته نیست.

مولوی شاهیکی با تاکید بر اینکه اقدامات امشب اشرار را محکوم می کنیم، تصریح کرد: ما در جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنیم و الحمدلله برکت نیروهای مسلح، سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) است. (ع) امنیت بسیار خوبی داریم.

امام اهل سنت صحرای نگین فهرج با بیان اینکه عده ای می خواهند در شرایط فعلی از آب گل آلود ماهی بگیرند و موج سواری کنند، گفت: ما هم درخواستی داریم مانند درخواست مولوی عبدالحمید اسماعیل. زهی امام اهل سنت زاهدان که با این افراد باید با این افراد برخورد کرد و عاملان این حادثه هر چه سریعتر دستگیر شوند.

وی تصریح کرد: همانطور که دیدیم سپاه مواضع تروریست ها را هدف قرار می دهد، این افراد نیز باید شناسایی و با آنها برخورد شود.

مولوی شاهیکی با بیان اینکه شیعه و سنی برادرانه در کنار هم زندگی می کنند و مشکلی با هم نداریم و استان سیستان و بلوچستان نیز استانی امن است، خاطرنشان کرد: با همکاری مردم، علما، بزرگان مردم این حادثه شناسایی شد تا بله در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید