اعترافات یک پرسپولیسی: استقلال به حق رهبر است!

اعترافات یک پرسپولیسی: استقلال به حق رهبر است!

ساسان انصاری پس از تساوی بدون گل فولاد و استقلال گفت: با حضور استقلالی ها در صدر جدول و کیفیتی که ارائه می دهند می دانستیم تیم های جواد نکونام همیشه از نظر بدنی و تاکتیکی قوی هستند. ما در طول هفته این تیم را خیلی خوب آنالیز کردیم و استراتژی خوبی برای این بازی داشتیم.

وی افزود: به نظرم تساوی نتیجه عادلانه ای بود چون هر دو تیم موقعیت های زیادی خلق نکردند، البته می توانست بازی زیباتری داشته باشد اما مساوی شد.

فولاد کاپیتان تیم فوتبال در پاسخ به این سوال که اختلاف این مسابقه بر متن حاکم است، توضیح داد: طبیعی است، ببینید کدام بازی در فوتبال ما بر متن غالب نیست یا الگوی دیگری است؟ بیشتر بازی ها همینطور است و وقتی استقلال و پرسپولیس در شهر بازی می کنند حساسیت ها بیشتر می شود. فولاد هم تیم محبوبی است و ما هواداران فوق العاده زیادی داریم. طبیعی است که وقتی هواداران استقلال همزمان با هواداران ما در ورزشگاه هستند، تنش بیشتر می شود اما چیز زیادی نبود که بخواهد جلب توجه کند.

انصاری درباره حمایت هواداران گفت: متشکرم، آنها واقعاً در کنار ما بودند و دمشان گرم است. این مردم و هواداران فولاد از این باشگاه خوشحال هستند. قطعا تمام تلاش خود را می کنیم تا شرایط را روز به روز بهتر کنیم. فولاد در حال بهتر شدن است. در خوزستان وقتی باران کم است مردم مجبورند یک هفته در خانه بمانند و به جای لذت بردن از باران عزاداری کنند. از مسئولان استانی تقاضا داریم این مشکل را حل کنند. چون تمام خوشحالی آنها در این شرایط تیم فولاد است. تمام تلاش خود را برای جبران این مشکلات به کار خواهیم بست. با توجه به کمبود امکانات در اهواز می خواهیم مردم را خوشحال کنیم.