اعترافات یک پرسپولیسی به استقلال مدل نکونام

وی ادامه داد: در این فصل تیم هایی که می توانند مدعی باشند کار را زودتر شروع کرده اند و با برنامه ریزی درست پیش می روند.مطمئنا بازیکنانی که جذب می کنند، اردوهای تدارکاتی و بازی های تدارکاتی که انجام می دهند نقش ویژه ای خواهند داشت. برای موفقیت آنها بدون شک تیم ها در طول فصل فراز و نشیب های زیادی خواهند داشت و تیمی که بتواند خود را در شرایط رشد نگه دارد، شانس بیشتری برای کسب عناوین مهم دارد. نمی توان مطلقاً چیزی را پیش بینی کرد، اما می توان گفت پرسپولیس، استقلال، سپاهان، گلگهر سیرکان و تراکتور این شانس را دارند که نسبت به سایر تیم ها در لیگ برتر آینده موفق تر باشند.

با نکونام شاهد استقلالی متفاوت خواهیم بود

پیشکسوت سرخ پوش حضور جواد نکونام در استقلال گفت: تبریک به نکونام و هاشمی نسب که سال ها در کنار هم تمرین کردند. فکر می کنم استقلال فصل بعد بهتر از ریکاردو ساپینتو باشد چون نکونام حواشی را از استقلال حذف خواهد کرد. نکونام در دوران بازی خود یکی از بهترین فوتبالیست های ما بود و به یک لژیونر بسیار موفق تبدیل شد. با نکونام شاهد استقلال متفاوتی خواهیم بود و اعتماد سرمربی ایرانی اتفاق بسیار خوبی است. ما باید از او حمایت کنیم و از باخت عصبانی نشویم. نگاه ویژه ای به مربیان ایرانی بیندازیم تا بتوانند منشأ خدمات بزرگی باشند.

گل محمدی می تواند در عرصه مربیگری لژیونر شود

کلخور با اشاره به مربیان دیگر مدعیان احتمالی لیگ برتر پیش رو خاطرنشان کرد: یحیی گل محمدی که توانایی فنی خود را در پرسپولیس ثابت کرده و بر هیچکس پوشیده نیست. او یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال ایران است و حتی ممکن است در عرصه مربیگری لژیونر شود تا بتواند توانایی فنی مربیان ایرانی در خارج از کشور را ثابت کند. گل محمدی در تیم های دیگری که سرمربی بود نیز با موفقیت ظاهر شده است. خوزه مورایس مربی توانمندی است و با شناخت بیشتر از فوتبال ایران، فصل آینده با سپاهان نتایج بسیار بهتری خواهد گرفت. پاکو حامز بار فنی و دانش جدیدی را به تراکتورسازی منتقل کرد، هرچند فکر می کنم او می توانست بهتر از این کار کند زیرا تراکتورسازی بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داشت. اوزونیدیس سرمربی گل گهر نیز هدایت تیمی را برعهده گرفت که باشگاهی با برنامه بهتر دارد. از این به بعد نمی توان گفت چون یونانی است می تواند موفق باشد، باید منتظر عملکرد او باشیم، اما فوتبال ایران در حال حاضر بیشتر از سرمربی خارجی به معلمان خارجی نیاز دارد تا بتوانند دانش بومی ها را بالا ببرند. مربیان

دیدگاهتان را بنویسید