اعتکاف رمضان در استان یزد برگزار می شود


ساعت: 12:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821495

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد:

حجت الاسلام سلطانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: اعتکاف رمضان در روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم ماه مبارک رمضان در استان یزد برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام خلیل سلطانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اعتکاف رمضان در استان یزد، گفت: 14 و 15 ماه مبارک رمضان است.

وی با بیان اینکه اعلام اعتکاف ماه مبارک رمضان از سوی سازمان های تبلیغاتی شهرستان های استان اعلام می شود، گفت: در هر یک از شهرستان های استان مساجدی برای اعتکاف ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است که به زودی اعلام می شود.

سلطانی با بیان اینکه مسجد ملا اسماعیل یزد میزبان مردم مومن خواهد بود، خاطرنشان کرد: این برنامه به صورت ویژه در دستور کار تشکل های تبلیغاتی شهرستان های استان یزد قرار دارد و برای هر چه بهتر شدن آن برنامه ریزی شده است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: نحوه ثبت نام و شرایط شرکت در اعتکاف رمضان به زودی اعلام می شود تا علاقه مندان به شرکت در این برنامه معنوی ثبت نام کنند.

وی در پایان گفت: در ماه رجب با توجه به شرایط پیش آمده مراسم معنوی اعتکاف به میزان قابل توجهی برگزار نشد، اما در این ماه پربرکت سعی داریم این مراسم را به بهترین نحو برگزار کنیم.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید