اعتکاف «راه وصل» ویژه جوانان در قزوین برگزار می شود


ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822948

میلاد جباری از برگزاری اعتکاف رمضانی با عنوان «راه پیوند» ویژه جوانان با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی در قزوین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میلاد جباری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی از برگزاری اعتکاف ویژه جوانان در قزوین خبر داد و گفت: دومین اعتکاف با عنوان «راه ارتباط» و با شعار عمل به تزکیه به مدت سه روز با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی برگزار می شود. .

وی افزود: این مراسم به همت شبکه جوانان رضوی و با مشارکت دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه قزوین، اداره کل تبلیغات اسلامی، مجتمع فرهنگی شمس الشمس، بنیاد برگزار می شود. و معاونت خیریه، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی.»

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: با هماهنگی های انجام شده مراسم اعتکاف در روزهای 24، 25 و 26 رمضان به مدت سه روز ویژه برادران در مسجد جامع قزوین برگزار می شود.

c35bcf90 ce6a 4e48 ada7 bd2502244f89 خبر خاکستری

وی گفت: اساتید برجسته ای همچون آیت الله عبدالکریم عابدینی، محمدحسین صفرهندی، حجت الاسلام استاد وکیلی، حجت الاسلام موسوی، حجت الاسلام سید مهدی خضری، حجت الاسلام هم حما اهماج در این مراسم معنوی مطرح بودند.

جباری خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات، ارائه کتاب های معرفی، آرزوی بهترین ها و محتوای کاربردی و مهارتی و اهدای کمک های مالی به مشهد مقدس از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای این مراسم است.

وی در پایان گفت: علاقه مندان به شرکت در این مراسم فیض معنوی تا 30 فروردین فرصت دارند شماره 8 را به شماره 09031236450 ارسال کنند.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید