ممنوعیت برگزاری اعتکاف در شهرهای سرخ خوزستان

وی در ادامه با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی نیازمند رسیدگی جدی تری به مشکل تاج هستند، افزود: در شرایط فعلی اساس کار ما محدودیت های هوشمندانه است. با توجه به افزایش سطح واکسیناسیون، محدودیت های قبلی مانند تعطیلی اصناف و ممنوعیت ورود و خروج خودروها به شهرهای قرمز رنگ جایگزین محدودیت های هوشمند شده است.

فرمانده ستاد عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: همه باید بر مهار هوشمندانه کار کنند و نظارت باید به درستی انجام شود، بنابراین از دستگاه های مسئول مهار هوشمند مانند اتاق بازرگانی و صمت می خواهیم که با جدیت بیشتری وارد این بحث شوید.

حیاتی افزود: فروش بلیت هواپیما و سوار شدن هواپیما باید منوط به ارائه کارت واکسیناسیون باشد لذا از مدیرکل فرودگاه های خوزستان تقاضا داریم این موضوع را به صورت ویژه پیگیری کند.

وی افزود: موضوع تامین سرنگ برای کودکان بسیار حائز اهمیت است، از این رو انتظار داریم تا روز چهارشنبه پتروشیمی های مستقر در خوزستان این مشکل را برطرف کنند، همچنین شرکت صنایع فولاد نیز امروز اکسیژن لازم را در اختیار بیمارستان رازی اهواز قرار می دهد.

وی گفت: آموزش و پرورش خوزستان در رعایت شئونات بهداشتی عملکرد خوب و رضایت بخشی دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت تاج در خوزستان گفت: موضوع تعویق واکسیناسیون و دوز سوم برجسته شده و باید به استانداران اطلاع رسانی شود. علاوه بر این، طرح شهید سلیمانی یکی از اولویت های اجتناب ناپذیر ما در این مدت است و باید کمک کنیم تا این طرح به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی افزود: امیدواریم با پیگیری رویه ها و اجرای طرح حکمرانی هوشمند، طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون و اطلاع رسانی به موقع در صدا و سیما بتوانیم با هم افزایی بیشتر این قله بیماری را پشت سر بگذاریم و قربانیان ما باشند. از این نظر کمتر.»

حیاتی گفت: شرایط امنیتی تخت های جدید مراقبت های ویژه که در بخش های عادی بیمارستان های خوزستان در حال راه اندازی است باید مانند تخت های آی سی بخش ویژه باشد و این موضوع باید مورد توجه جدی معاونت آموزشی دانشگاه قرار گیرد. علوم پزشکی اهواز.

در حال حاضر هفت شهر خوزستان قرمز، هشت شهر نارنجی و 12 شهر در تاج زرد قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید