اعزام تیم ملی کشتی آمریکا در هاله ای از ابهام است

اعزام تیم ملی کشتی آمریکا در هاله ای از ابهام است

محمد ابراهیم امامی درباره آخرین وضعیت اعزام کشتی گیران ایرانی به مسابقات جهانی آمریکا که قرار است در روزهای 29 و 30 آذرماه برگزار شود، اظهار کرد: کار توسط فدراسیون کشتی در حال انجام است تا مسائل مربوط به اخذ روادید انجام شود. به موقع انجام شود

سخنگوی فدراسیون کشتی اضافه کرد: البته آقای دبیر همچنان بر سر قول خود می ماند که میزبان باید به همه اعضای تیم ویزا بدهد. اگر آمریکا بخواهد همان طور که تاکنون برای برخی از اعضای تیم ایران روادید صادر کرده است، از نظر آقای دبیر، تیم ملی به جام جهانی آمریکا اعزام نخواهد شد.

وی تصریح کرد: جام جهانی یک رویداد رسمی در تقویم فدراسیون جهانی کشتی است و میزبان مسابقات موظف است شرایط را برای حضور تیم های شرکت کننده بدون ایجاد مشکل فراهم کند.

امامی همچنین درباره وضعیت تیم های کشتی آزاد و فرنگی و اینکه آیا در چه مسابقاتی در چرخه انتخابی حضور دارند، گفت: در حال حاضر تیم ملی کشتی فرنگی با ترکیبی از جوانان خود را برای حضور در آذربایجان آماده می کند. جام جهانی. حسن رنگارتز برنامه مورد نظر خود را آماده کرده و به فدراسیون ارائه خواهد کرد. ارسال رایگان به زودی اردوهای خود را آغاز می کند و برنامه های خود را با توجه به چرخه انتخاب پیش می برد.

دیدگاهتان را بنویسید