اعضای صندوق اعتباری هنر در استان قزوین ساماندهی می شوند

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین:

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به “اجرای طرح بهبود” در راستای ساماندهی اعضای صندوق اعتباری هنر در استان قزوین گفت: این اقدام در جهت هدفمند شدن و ارائه خدمات مناسب تر به اهالی فرهنگ و رسانه انجام می شود.


به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حسین براتی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین از اجرای “طرح بهبود” با هدف ساماندهی اعضای صندوق اعتباری هنر در استان قزوین خبر داد و بیان کرد: پالایش و ساماندهی اعضای صندوق اعتباری هنر در جهت هدفمند شدن و ارائه خدمات مناسب تر به اهالی فرهنگ و رسانه و لزوم توزیع عادلانه خدمات صندوق به واجدین شرایط انجام می شود.

وی افزود: این طرح بیشتر به تایید عضویت اعضای صندوق هنرمندان استان و تایید فعالیت‌های اعضا می‌ پردازد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: به همین منظور جلسه ای صبح امروز با حضور کارشناسان امر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار و به نقطه‌نظرات مختلف همکاران در خصوص روند تایید فعالیت اعضا و شاخص ها و مواردی که برای عضویت وجود خواهد داشت؛ پرداخته شد.

وی در پایان عنوان کرد: طرح بهبود به دنبال آن است که بتواند هنرمندان فعال را رصد کرده و صندوق هنر کشور نسبت به فعالیت کسانی که عضو صندوق بوده؛ اما در سال های اخیر فعالیت هنری نداشته‌اند؛ مطلع شده و در خصوص امکان استمرار همکاری آنان در آینده تصمیم گیری کند.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید