اعطای بیش از 1000 تن قیر رایگان به شهرداری شهرکرد


ساعت: 13:15
تاریخ انتشار: 1301/09/28
کد خبر: 1918827

وحیدیان با اشاره به لزوم توزیع قیر به شهرداری ها گفت: حدود یک هزار و 350 تن سهمیه قیر رایگان به این شهرداری اختصاص یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد صبح امروز در صد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به لزوم توزیع قیر به شهرداری ها اظهار داشت: حدود 1350 تن سهمیه قیر رایگان به این شهرداری اختصاص یافته است.
وی بیان کرد: این سهمیه بر اساس مصوبه سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری برای شهرداری مرکز استان در نظر گرفته شده است.
شهردار شهرکرد افزود: این سهمیه قیر رایگان پس از هضم و بارگیری انبار و پس از مساعد شدن شرایط جوی برای پروژه های عمرانی شهرداری شهرکرد استفاده می شود.
وحیدیان به اختصاص 16 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری شهرکرد اشاره کرد و گفت: تاکنون پنج دستگاه از این اتوبوس ها وارد مرکز استان شده و 11 اتوبوس دیگر نیز ماه آینده وارد شهرکرد می شود.
وی یادآور شد: هزینه خرید 25 دستگاه اتوبوس جدید برای ناوگان حمل و نقل عمومی مراکز چهارمحال و بختیاری توسط شهرداری شهرکرد و مابقی از محل اعتبارات دولتی تامین و پرداخت شد.
شهردار شهرکرد تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری 10 دستگاه اتوبوس رایگان برای پارک حمل و نقل عمومی شهرکرد تصویب شد و این مصوبه در حال پیگیری است.
وی گفت: بر اساس مصوبات سفر رئیس جمهور و برخی از اعضای هیئت دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری، دستگاه نیمه سنگین برای مدیریت شهری شهرکرد تصویب شده که در آینده به این شهرداری واگذار می شود. دو هفته.
واحدیان تاکید کرد: همچنین بر اساس این مصوبات باید یک دستگاه خودروی آتش نشانی با بالابر 43 متری در اختیار شهرداری شهرکرد قرار گیرد که هنوز به بهره برداری نرسیده اما در حال پیگیری است.
وی با اشاره به تصویب 2 هزار میلیارد ریال در سفر رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیئت دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری برای تامین زیرساخت های منظریه به شهرداری شهرکرد، افزود: بر اساس پیگیری های انجام شده، اداره کل راه و شهرسازی استان بیش از مبلغ مصوب به این شهرداری پرداخت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید