هزار تن قیر رایگان به شهرداری اختصاص یافت

ساعت: 09:10
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783389

گلایه و نارضایتی شهروندان سراوانی از وضعیت نامناسب خیابان ها و کوچه های شهر در ماه های اخیر به اوج خود رسیده است تا جایی که چند هفته ای بود که امام جمعه این شهر در خطبه های نماز جمعه این موضوع را مطرح کرد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ شهروندان سراوانی همواره از نبود آسفالت مناسب به ویژه از چاله های معابر سطح شهر گلایه دارند و از شهرداری و مسئولان مربوطه می خواهند برای رفع این مشکل چاره اندیشی اصولی کنند.

شرایط به گونه ای است که کمتر خیابانی بدون حفره قابل رویت است، بارها توسط شهرداری لکه گیری شده اما پس از چند روز دوباره آسفالت همان نقطه تخریب شد.

بله، نبود آسفالت یک دست در خیابان های اصلی و پرتردد شهر به یکی از معضلات اصلی سراوان تبدیل شده است، معضلی که در تردد خودروها مشکل ایجاد می کند و گاه به دلیل وضعیت معیشتی شهروندان در شرایط فعلی، خانواده های سراوانی برای تعمیرات اثاثیه خودرو هزینه های گزافی متحمل می شوند.

شرایط به گونه ای است که حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان بارها از نارسایی آسفالت معابر این شهر از شهروندان گلایه کرده و از مسئولان خواستار رفع این مشکل شده است.

مردم سراو این بار با ارسال عکس هایی از چاله های خیابان های این شهر خواستار پیگیری رسانه ای این موضوع شدند و از وضعیت نامناسب جاده های آسفالته رنج می برند.

45612d0a e9fc 48f2 b8b0 a977b1175687 خبر خاکستری

پرداخت 9.5 میلیارد تن قیر به شهرداری

خبرنگار ما برای پیگیری این جست و جوی مردمی با محمد امین سیدی شهردار سراوان گفت و گو کرد که در آن وی اظهار داشت: قرار بود هفت میلیارد تن باشد که به دلیل مشکلات افزایش یافت.

سیدی قیمت هر تن قیر را 9 میلیون و 500 هزار تن اعلام کرد و گفت: قول دادیم حدود 7 میلیارد تن از شهرداری سراوان بیاوریم تا 3 هزار بار شن و ماسه در کارخانه آسفالت سراوان ذخیره شود.

وی افزود: در صورت واگذاری قیرهای رها شده به شهرداری، تا یک ماه دیگر کار آسفالت معابر شهر آغاز می شود.

شهردار سراوان ادامه داد: در بحث مالیات و ارزش افزوده جلسه ای با مدیر کل دارایی تشکیل و گزارش مستدلی مبنی بر قول مساعد پرداختی ارائه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید