موافقت بسیج سازندگی با اختصاص سهمیه قیر به شهرداری شهرکرد


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901545

ناظر شهرداری شهرکرد گفت: سازمان بسیج سازندگی ناجا با ارائه قیر رایگان به این شهرداری برای آسفالت جاده تپه نورالشهدا موافقت کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: سازمان بسیج سازندگی ناجا پس از پیگیری مستمر این شهرداری در راستای آسفالت جاده تپه نورالشهدا موافقت خود را با توزیع قیر رایگان اعلام کرد.

وی افزود: برای تکمیل جاده تپه نورالشهدا نیز مسئولیت شرایط جوی و عملیات توده بر عهده شهرداری است و شهرداری آمادگی دارد بلافاصله پس از واگذاری کار از راه و شهرسازی شروع به کار کند. بخش توسعه

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: در تلاش هستیم تا با همکاری متولیان امر آماده سازی جاده تپه نورالشهدا را هر چه سریعتر به اتمام برسانیم تا مردم بتوانند از این مکان معنوی در مراسم ملی و مذهبی استفاده کنند.

ظهور اتوبوس های جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد

سرپرست شهرداری شهرکرد از خرید ۶ دستگاه اتوبوس جدید برای ناوگان حمل و نقل شهری شهرکرد خبر داد.

عبدالصادق نجفی اظهار داشت: 6 دستگاه اتوبوس یارانه ای از طریق سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در قالب نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به این شهرداری واگذار شد.

وی با بیان اینکه 80 درصد این مبلغ توسط دولت و 20 درصد توسط شهرداری شهرکرد پرداخت شده است، افزود: برای خرید این تعداد اتوبوس حدود 8 میلیارد تومان اعتبار توسط شهرداری شهرکرد پرداخت شد.

سرپرست شهرداری شهرکرد تصریح کرد: در آینده نزدیک 14 دستگاه اتوبوس دیگر با پیگیری های سازمان حمل و نقل بار و مسافر از طریق معاونت وزیر کشور توزیع می شود.

انتهای پیام/


دیدگاهتان را بنویسید