محور مواصلاتی آسفالت «سه قلعه» برای روستاهای همجوار افتتاح شد/ پنج درصد وام قیر به بسیج سازندگی داده شد.


ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838309

زهرایی گفت: در سال 1401 پنج درصد وام قیر برای بسیج سازندگی داده شد و دو درصد نیز برای ارتش و سایر دستگاه های انتظامی زیر نظر بسیج سازندگی تعلق می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اورست، سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی صبح امروز در حاشیه افتتاح محور آسفالت سه قلعه به روستاهای همجوار گفت: راه های بین مزارع.

وی افزود: سال گذشته با تلاش و همکاری دولت محترم بخشی از این قیر رایگان مورد تایید شرکت های ذیربط قرار گرفت و بسیج سازندگی با همکاری دستگاه های ذیربط در شهرها و مناطق مختلف فعالیت می کند. “

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: امروز که در شهر سرایان خراسان جنوبی در خدمت مسئولان و اقوام هستیم از یکی از جاده هایی که به این صورت آسفالت شده بود بازدید کردیم.

سردار زهرایی گفت: در سال 1401 پنج درصد وام قیر برای بسیج سازندگی داده شد و دو درصد نیز برای ارتش و سایر دستگاه های انتظامی زیر نظر بسیج سازندگی انجام می شود.

وی گفت: تلاش داریم برای پایگاه ها، پاسگاه ها، راه های بین مزرعه ای، پروژه های محرومیت زدایی، گلزار شهدا در راه های دسترسی و راه های روستایی با برنامه ریزی صحیح و شناسایی دقیق این کار را به صورت هدفمند انجام دهیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: یکی از موضوعات مطرح شده در سال جاری در برنامه های مشترک دولت و بسیج سازندگی تامین آب شرب روستاها است.

سردار زهرایی گفت: در این راستا توافق شده است که در مدت 30 ماه با وام معادل 30 هزار میلیارد تن آب شرب 7 هزار و 138 روستا تامین شود.

وی با بیان اینکه این تعداد روستا همه روستاهای کشور نیست، افزود: باید بتوانیم تا 16 هزار روستا را در بازه زمانی مشخص تکمیل کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: از 7 هزار و 138 روستا، کار آبرسانی در هزار و 200 روستا آغاز شده است.

سردرا زهرایی خاطرنشان کرد: در خراسان جنوبی با همکاری آب و فاضلاب بسیج سازندگی استان موفق به سرعت بخشیدن به این کار شده و این اقدام در شهرهای مختلف در حال انجام است.

وی با بیان اینکه یک مرحله از کار را پشت سر گذاشته ایم، گفت: در جایی که بتوان آبرسانی روستایی را انجام داد در دستور کار قرار دارد. هر روستا در راه است، این با وزیر نیرو توافق شده است و هر روستایی که نیاز به آب دارد، اما ممکن است در کدها و طرح های قبلی دیده نشود و کد اعتبار، در این مرحله توسط مدیران با همکاری بسیج سازندگی شناسایی شد. جلوتر کار کن

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: همه اینها بخش کوچکی از شایستگی مردم است; شایستگی مردم خیلی بیشتر از اینهاست و ما باید بیشتر از آن خدمت کنیم و فعلا اگر کوتاه است عذرخواهی می کنیم.

زهرایی گفت: در دولت سیزدهم که شعار مردمی و مردمی دارد همه باید کنار هم باشیم و هم افزایی کار کنیم. صراحتاً رویکرد رئیس جمهور، وزرا و معاون اول باید مردمی باشد. انشاءالله در کل کشور و در بدنه دولتی این نظری است که وجود دارد. انشاءالله باید از ظرفیت سازمانی به نام بسیج که یک ابر نهاد تسهیل کننده و بسیج مردمی و ظرفیت سازی است برای اجرای شعارهای مردمی دولت حداکثر استفاده را کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید