اعطای 1400 میلیارد تن اعتبار به لرستان / ساخت 80 هزار واحد مسکونی

زمان: 11:01 شب
تاریخ انتشار: 1400/09/19
کد خبر: 1791055

قاسمی گفت: 1400 میلیارد تن اعتبار برای حوزه راه به استان لرستان اعطا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر فلک، رستم قاسمی امشب در جلسه شورای اداری لرستان گفت: پیش نویس طرح توسعه فرودگاه خرم آباد تا بهمن ماه افتتاح می شود و استان نیاز به پروازهای بیشتری از خرم آباد به تهران، مشهد و عتبات دارد اما این امر محدود است. طرح تحول این مشکل برای بسیاری از شهرها حل می شود.

وی افزود: در بحث جاده 8 هزار کیلومتر راه در روستاها داریم. بزرگراه خرم آباد به بروجرد در حال حرکت است و بروجرد به اراک با قرارگاه خاتم قرارداد دارد که تا پایان دولت تکمیل می شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال ساخت 200 کیلومتر چهار خطه هستیم که ورودی های استان است که بخشی از آن تا پایان سال آینده و بخشی نیز تا پایان دولت تکمیل می شود، اعتبار تامین می شود.

قاسمی بیان کرد: وامی که در سفر به استان در حوزه راه در نظر گرفته شد هزار و 400 میلیارد تن است که به پروژه ها تقسیم شده و پروژه ها را به حرکت در می آورد.

وی گفت: خط ریلی خرم آباد – دورود در سال 92 کلنگ زنی شد که به طول 120 کیلومتر و 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این پروژه 10 روز به طول می انجامد که برای تکمیل پروژه به 10 هزار میلیارد تن فولاد نیاز است.

وی با اشاره به طرح ملی مسکن گفت: 80 هزار مسکن در استان باید طی چهار سال ساخته شود و تعداد ثبت نام کنندگان نیز 93 هزار نفر است که از امروز 7 هزار و 500 نفر آغاز شد.سال زمین واگذار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید