اعلام حداقل دستمزد روزهای بعد

اعلام حداقل دستمزد روزهای بعد

روز جدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعیین حداقل دستمزد کارگران برای سال آینده گفت: جلسات شورای عالی کار در حال بررسی است و در چند روز آینده تصمیم نهایی گرفته می شود و حداقل دستمزد تعیین می شود. اعلام شود.

حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه 6 ماهه دستاوردهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این وزارتخانه اعلام کرد: یکی از سیاست های ریشه کنی فقر مطلق، کاهش مواد غذایی است. فقر و ما تلاش می کنیم صنایع لبنی پگاه ایران که زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری است با کاهش قیمت و ارتقای کیفیت در ریشه کنی فقر غذایی نقش آفرینی کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین درباره اینکه آیا بسته های غذایی برای نیازمندان دارید؟ وی گفت: بر اساس دستور رئیس جمهور بسته غذایی برای نیازمندان در روز عید سعید فطر تدوین شده و تصمیم گیرنده آن ما هستیم، اما برنامه و تشکیلات بودجه باید جمع بندی و توسط ذیربط اعلام شود. مسئولین.”

وی گفت: خبرهایی در راه است اما مسئولان مربوطه به زودی پس از تصمیم گیری نهایی اعلام می کنند اما در قالب بسته های معیشتی این بسته ها به نیازمندان پرداخت می شود.

عبدالملکی تاکید کرد: ما در طراحی سبد غذایی تعیین کننده هستیم اما خود وزارت کار پولی ندارد و منابع آن باید از سوی سازمان برنامه و بودجه تامین شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره موضوع حذف یارانه ثروتمندان گفت: اما اجرای طرح حذف ثروتمندان منوط به تصویب قانون بودجه است که در مجلس در حال بررسی است.

وی تاکید کرد: در صورت تصویب قانون با سیستم های موجود آمادگی داریم تا افراد ثروتمند را از یارانه حذف کنیم.

عبدالملکی درباره تعیین حداقل دستمزد سال آینده نیز گفت: جلسات شورای عالی کار در حال بررسی است و در روزهای آینده تصمیم نهایی گرفته و حداقل دستمزد اعلام می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با بیان اینکه وزارت کار در بیش از 600 شرکت سهامدار است، گفت: بازار و بهره وری می خواهیم سودآور باشیم.

وی تاکید کرد: در عین حال وقتی به افزایش تولید فکر می کنیم، به فکر افزایش رفاه مردم و همچنین افزایش شفافیت در شرکت های تابعه و کاهش قیمت ها هستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین به بومی سازی 10 فرآورده لبنی جدید در کشور اشاره کرد و گفت: بهره وری.

دیدگاهتان را بنویسید