اعلام زمان سپرده گذاری 2 میلیون سهم

اعلام زمان سپرده گذاری 2 میلیون سهم

روز جدید مشاور رئیس سازمان بورس بیان کرد: سهامداران سهام یک میلیون تومانی حدود 2 میلیون تومان و سهامداران 532 هزار تومانی حدود یک میلیون و صد هزار تومان سود سرمایه دریافت می کنند.

عدالت از بدو ورود به صحنه اقتصادی کشور اخبار مختلفی را در اطراف خود به خود دیده است. یکی از اصلی ترین مشکلاتی که در ماه های اخیر مورد توجه قرار گرفته، مربوط به واگذاری سهام به بازماندگان است.

بازماندگان سهمیه که در دهه 80 نتوانستند سهم خود را دریافت کنند، در حال حاضر منتظر تصمیم دولت برای واگذاری سهم هستند.

از سوی دیگر افرادی که در سال 2019 روش غیرمستقیم را انتخاب کردند هنوز از تکلیف سهام خود اطلاعی ندارند. 30 شرکت سرمایه گذاری مرتبط با سهام در استان ها تاسیس شد و 26 شرکت سرمایه گذاری استانی در بازار دوم بورس در سال 1398 پذیرفته شدند و نماد آنها درج شد. هر چند در حال حاضر تمامی نمادهای شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت به دلیل عدم تعیین تکلیف مجامع این شرکت ها و هیات مدیره آنها متوقف شده و مورد معامله قرار نمی گیرد.

پیمان حدادی مشاور رئیس سازمان بورس با بیان اینکه پیش بینی می شود سود سهام عدالت دو برابر شود و به 60 سجاف برسد، گفت: سهامداران سهام عدالت یک میلیون تومانی حدود 2 میلیون تومان و سهامداران 532 هزار تومان دریافت خواهند کرد. حدود 1.1 میلیون تومان سود می گیرند از سرمایه سود می گیرند.

مشاور رئیس سازمان بورس در امور حقوق صاحبان سهام در رابطه با زمان بندی سود سهام عدالت تاکید کرد: در صورت همکاری شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت می توان به گونه ای برنامه ریزی کرد که سهام عدالت در 2 مرحله سپرده گذاری شود. مثلاً در پایان در پاییز 1401 و در پایان زمستان 1401 پرداخت شود.

دیدگاهتان را بنویسید