افتتاح و راه اندازی 133 پروژه هفته دولت در مینودشت/ مینودشت مرکز جدید کشور


ساعت: 16:18
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891483

محمدتقی قزلفلو گفت: 133 پروژه با اعتباری بالغ بر 252 میلیارد تومان در هفته دولت امسال افتتاح و راه اندازی می شود که این پروژه ها شامل 74 پروژه عمرانی با 186 میلیارد تومان و 59 پروژه اقتصادی با 65 میلیارد تومان سرمایه گذاری و 132 نفر اشتغالزایی است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ محمدتقی غزلسفلو در پایگاه خبری شهید همدانی اظهار داشت: در دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم و یکی از دستاوردهای بزرگ این انقلاب، تشکیل دولت خدمتگزار است و همه ما وظیفه داریم به تقویت این دولت جهادی و انقلابی کمک کنیم. و از مردم محافظت کنید زیرا مردم امیدوار بودند که این دولت مشکلات آنها را حل کند.

فرماندار مینودشت خاطرنشان کرد: مینودشت یکی از شهرهای زیبای گلستان است و در کنار جاده بین المللی موقعیت استراتژیکی دارد. همچنین در مناطق تاریخی مانند تپه بازیگیر – جاذبه های طبیعی مانند آقچشمه، تنگه ماران کوه – و امامزادگان و مکان های متبرکه بسیار ظرفیت خوبی دارد و شرایط خوبی برای جذب گردشگر داریم.

وی افزود: 17 واحد بوم گردی در این شهرستان فعال است که در سفر به استان در اسفند 1300، یک میلیارد و 124 میلیون تومان اعتبار در زمینه پروژه های عمرانی مصوب و 425 میلیارد تومان تسهیلات و وام بانکی برای این شهرستان مصوب شد. شهرستان مینودشت .

کازلسفلو سد نرماب را مهم ترین پروژه ای دانست که در این سفر مورد توجه قرار گرفت و اظهار داشت: برای تکمیل آن بیش از 2 هزار میلیارد تومان نیاز بود که 3 سال پیش دولت 1000 میلیارد تومان برای آن اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: 5 روستای 1100 خانواری و حدود 5 هزار نفری در مخزن سد قرار دارد که قرار است به مکان جدید منتقل شود و در سفر اخیر وزیر اقتصاد مقرر شد 1000 میلیارد دیگر تخصیص یابد. تومان اعتبار این پروژه از محل ترخیص نفت.

فرماندار مینودشت بیان کرد: در قالب بزرگراه بهشهر – گرگان – خراسان شمالی 10 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار در منطقه مینودشت پیش بینی می شود.

کازلسفلو اذعان داشت: برای تکمیل و بهسازی بافت ارزشمند روستای کالا کافیه 8 میلیارد تومان و به ساسنگ 5.4 میلیارد تومان، لایروبی سد کارا چشمه، طرح های آبگیر، سیستم های نوین آبیاری، گیاهان دارویی، سالن ورزشی سه طبقه و چمن اختصاص یافت. هوش مصنوعی این شهر با ۷ میلیارد تومان سفر اعتبار دارد.

فرماندار مینودشت خاطرنشان کرد: 133 پروژه با اعتباری بالغ بر 252 میلیارد تومان در هفته دولت امسال افتتاح و راه اندازی می شود که این پروژه ها شامل 74 پروژه عمرانی با 186 میلیارد تومان و 59 پروژه اقتصادی با 65 میلیارد تومان سرمایه گذاری و 132 نفر اشتغالزایی است. ایجاد.

وی ادامه داد: مدرسه نیکان با 9 میلیارد تومان، زمین چمن مصنوعی با 7.1 میلیارد تومان، بهسازی آسفالت قطعه دوم محور قلعه کافه به ومنان با 3 میلیارد تومان، پروژه کابل به دوزین با اعتبار 1.2 میلیارد تومان در زمان دولت افتتاح می شود. هفته..

گازلسفلو تصریح کرد: مینوداش مرکز گندری جدید در کشور است اما پیله در استان های دیگر فرآوری می شود، کارخانه ریسندگی برلی برای تبدیل پیله به نخ و پارچه ساخته شده است و در حوزه گردشگری ورزشی 5 عدد داریم. سایت های پاراگلایدر در شهر از جمله سایت ترسه که شرایط آن برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است و می توانیم میزبان مسابقات ملی و بین المللی باشیم.

فرماندار مینوداش گفت: در خروجی مینوداش و ورودی گالیکش یک هتل نیمه کاره داریم که 60 درصد تمام شده و برای 80 نفر شغل ایجاد می کند و در مورد مشکل اعتباری وی با وزیر اقتصاد مشورت شد. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید