افتتاح 41 پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر امسال در اسلام آباد غرب

ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804522

جهانبخش حیدری از افتتاح و بهره برداری 41 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بیش از 529 میلیارد تن همزمان با دهه مبارک فجر در اسلام آباد غرب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جهانبخش حیدری در گفت و گو با مرصادنیوز ضمن استقبال از بهار انقلاب اسلامی گزارشی مبسوط از برنامه های این دهه در شهرستان اسلام آباد غرب ارائه کرد. پدر

واق بیان کرد: این طرح ها و پروژه ها در بخش های صنعت، کشاورزی، عمران شهری و روستایی، راه، برق، گاز و آموزش و پرورش از شاخص های این طرح ها است: افتتاح کارخانه فروآلیاژ (با سرمایه گذاری خارجی) با 200 نفر پرسنل و افتتاح کارخانه پاکمایه. بازگشت به تولید) با اشتغال 150 نفر.

فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به شعار محوری دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی برافراشته پرچم تمدن نوین اسلامی» گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر امسال بیش از 300 برنامه فرهنگی و … محلات شهر و روستاهای شهر برای شور و نشاط مردم برنامه ریزی و اجرا می شود.

حیدری اعلام کرد: در آغاز برنامه های دهه فجر شهرستان در 12 بهمن ماه، مسئولان با امام جمعه، زنگ انقلاب، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا دیدار خواهند کرد.

وی برگزاری جشن های انقلابی در مرکز روستاها و برگزاری خدمات رسانی را از جمله برنامه های این دهه عنوان کرد و گفت: محلات از دیگر برنامه های کاربردی است.

فرماندار اسلام آباد غرب با استقبال از فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی و دعوت از اقشار مختلف مردم و اقشار مختلف شهرستان برای حضور در 31 اسفند ماه باخمان، افزود: وظیفه همه ماست که در این مراسم مشارکت گسترده داشته باشیم. این مراسم.”

وی افزود: امروز ایران به برکت انقلاب اسلامی به کشوری مقتدر و قابل احترام و دولتی پویا مبتنی بر مردم سالاری و نفی سلطه تبدیل شده است و وظیفه ما دفاع از انقلاب اسلامی است.

حیدری خاطرنشان کرد: صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی با وحدت ملی و انسجام اجتماعی و با تاکید بر حفظ منافع و مصالح ملی امکان پذیر است که زمینه ساز نشاط و آبادانی کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید