افتتاح 9 پروژه بزرگ صنعتی و تولیدی در دهه فجر امسال در خوزستان


ساعت: 17:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806555

امیرحسین نظری با اشاره به اینکه 9 پروژه بزرگ صنعتی و تولیدی در دهه فجر امسال در استان خوزستان افتتاح می شود، گفت: این پروژه ها شامل شرکت دستمال کاغذی و کارخانه تولید بطری در باغملک، شرکت کشاورزی، شرکت ماشین آلات و نفت است. کارخانه «موتور و ضد یخ در دزفول.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرحسین نظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در گفت و گو با خبرنگار رهیاب از افتتاح کارخانه تولید و بسته بندی آب شرب سیکو با ظرفیت سالانه 50 هزار تن در روز در ششمین روز از سال 95 خبر داد. جشنواره فجر رامهرمس. وی سرمایه گذاری انجام شده برای ساخت این کارخانه را 80 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت 2900 متر مربع احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه در شهرک صنعتی رامهرمز راه اندازی شده است، افزود: اشتغال مستقیم در این کارخانه 15 نفر و به صورت غیر مستقیم 35 نفر است.

رئیس سازمان صمت خوزستان ادامه داد: در دهه فجر امسال 9 پروژه بزرگ صنعتی و تولیدی در استان خوزستان افتتاح می شود. همچنین کارخانه تولید روغن موتور و ضد یخ در دسفول می باشد.

وی تولید تخت های فشرده در شوشا، شرکت تولید کنسانتره آهن و منگنز در اندیمسک، شرکت قند اهواز، واحد تولید مواد شوینده در دزفول و شرکت تولید تیرآهن فولادی و برش ورق فولادی در باغملک را به عنوان تولید کننده تخت های فشرده در شهرستان شوشا عنوان کرد. سایر پروژه های آماده برای استفاده دهه فجر در استان خوزستان.

نظری با اشاره به اینکه این تعداد واحد تولیدی برای یک هزار و 129 شغل در استان ایجاد می کند، گفت: میزان سرمایه گذاری برای این 9 طرح یک هزار و 56 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید