افرادی که زمین می خرند به امید خانه دار شدن / خریدار، فروشنده، مسئول. همه تصمیم نگرفته اند!


ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809887

یکی از شهروندان کرمانی با ارسال پیامی به این پایگاه خبری خواستار تعیین وضعیت زمین خودروها شد. سازمان های مربوطه در اجرا.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; اخیرا یکی از مخاطبان این پایگاه خبری با ارسال پیامی با موضوع «زمین های واقع در شهر کرمان بالاتر از دانشگاه بعثت و پایین شهر الله آباد متعلق به موتور جند است. چه اتفاقی برایشان میافتد؟ فرستاد: «آیا این زمین ها تفکیک و به مردم واگذار می شود و برای این زمین ها پروانه ساختمانی صادر می شود؟».

علی حاجی زاده در این خصوص در گفتگو با راه آرمان; وی گفت: اگر فرد مذکور از طرف ما قرارداد داشته باشد، طبق قرارداد ما به تعهدات خود متعهد هستیم و طرف مقابل نیز متعهد خواهد بود.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی کرمان ادامه داد: اگر قراردادی از سوی اداره در این زمینه وجود نداشته باشد، پاسخی در این زمینه ندارم و ضمن اینکه نیاز به تعیین محل این اراضی و مشخص شدن مکان است. جواب دقیق تری بده

برزگر فروشنده زمین های مذکور در گفتگو با راه آرمان; با اشاره به اینکه سیصد قطعه زمین که زمین کشاورزی بوده را فروخته ام و خریداران باید برای تبدیل این زمین ها به مسکونی اقدام کنند و اگر بخواهند بسازند باید برای مجوز اقدام کنند.

وی گفت: در حال حاضر از طریق سازمان ثبت در تلاش هستیم تا این اراضی را تقسیم کنیم اما نمی دانم چه پیشرفتی داشته است.

برزگر گفت: هنوز حدود 700 قطعه دارم که می خواهم انجام دهم و یک وکیل هم در این زمینه برای انجام کار داریم.

وی گفت: زمین را به مبلغ 300 شهر کوچک فروختم و تحویل دادم. من ابزار را در اختیار خریداران قرار دادم. اما شهرداری آب انبار را هم گرفت و گفت در صورت ساخت و ساز این زمین ها باید مسکونی شود و چند نفر دیگر روی آن کار می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید