خانه دار شدن سگ های ولگرد بوشهر/ دستگاه های مسئول تعاونی برای ساخت کمپ جدید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر. این روزها شاهد پدیده ای در شهرهای ایران هستیم که به تدریج در حال تبدیل شدن به یک معضل عمومی است که در آینده گریبانگیر همه مردم خواهد شد.

معضل سگ های ولگرد در شهر بوشهر امروز به یکی از چالش های جدی پیش روی مسئولان و مردم تبدیل شده است که در صورت عدم رفع آن کم کم به یک معضل حاد اجتماعی تبدیل می شود.

32867533041 857 خبر خاکستری
چندی پیش یکی از این سگ ها یک نوجوان بوشهری را راهی بیمارستان کرد که هشداری است که مردم و مسئولان باید با کمک آنها این مشکل را حل کنند.
افزایش همکاری دستگاه های مسئول در جمع آوری سگ های ولگرد

حمیده کتون هلال بحر، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان شورا، گفت: همکاری بین دستگاه‌های مسئول در جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و ردیابی مکان کمپ جدید سگ‌های ولگرد در خارج از بوشهر افزایش می‌یابد.

هلال بحر گفت: جلسه رسیدگی به سگ های ولگرد با حضور مسئولان مسئول به سرپرستی معاون سیاسی استانداری بوشهر در استانداری برگزار شد.

3860e02fde07d49ee258cc3f6d1b19207757 M%20(1) خبر خاکستری

وی افزود: در این جلسه گزارشی از روند جمع آوری سگ ها ارائه شد.

رئیس کمیته بهداشت و درمان شورا از اداره دامپزشکی برای ضدعفونی کمپ و واکسیناسیون سگ ها تقدیر کرد و خاطرنشان کرد: معاینات هفتگی نیز توسط دامپزشک پیش بینی شده است.

هلال بحر تجمع سگ ها در برخی مناطق را مستلزم همکاری نمایندگان این منطقه دانست که خواستار هماهنگی های لازم با این سازمان در خارج از شهر بوشهر با مشارکت شهرداری های شهری در اسرع وقت شدند.


841813989683 262 خبر خاکستری
وی خاطرنشان کرد: جمع آوری سگ های ولگرد یکی از مطالبات جدی شهروندان و شورا است و کمیسیون بهداشت و درمان شورا نیز مرتباً بر این امر نظارت دارد تا بتوانیم پاسخگوی مطالبات شهروندان باشیم.

هلال بحر در پایان گفت: در این جلسه آقای عابدی معاون سیاسی فرماندار اقدامات شهرداری و مسئولین را ارزیابی کرد و گفت: تعداد سگ ها در سطح شهر رو به کاهش است اما نباید اقدامات تعطیل و با قوت بیشتری انجام شود. و ساخت کمپ استاندارد الزامی است.

مسئولان قبلا در این مورد صحبت کرده بودند اما باید دید تا کجا به این وعده ها عمل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید