افزایش ترخیص کالا از بندر با دادن مشوق به رانندگان کامیون دارم


ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840896

صادق خلیلیان گفت: در صورت همکاری رانندگان کامیون در ترخیص کالا از این بندر از مشوق هایی مانند تامین لاستیک و روغن خودرو برخوردار خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز دوشنبه 11 خرداد در حاشیه سفر اقتصادی معاون رئیس جمهور به بندر امام خمینی (ره) در خصوص رویای کالا در بندر امام خمینی (ره) اظهار داشت: در حال حاضر در بندر امام خمینی (ره) در حال توسعه است. وی افزود: خوشبختانه امسال در دو ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، عملیات پاکسازی به خوبی انجام شد.

وی افزود: مشوق هایی مانند تهیه لاستیک و روغن خودرو برای رانندگان کامیون برای تسریع در حمل و نقل کالا از بندر امام در نظر گرفته شده است.

استاندار خوزستان گفت: در صورت همکاری کامیون داران در ترخیص کالا از این بندر از این مشوق ها برخوردار خواهند شد.

هلیلیان ادامه داد: در دو ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ترخیص کالا از بندر امام خمینی (ره) به خوبی انجام شد.

وی گفت: در ابتدای دولت جدید چهار میلیون تن کالا در بندر امام ذخیره می شد اما اکنون این ذخایر به 2 میلیون و 300 هزار تن رسیده است که نشان می دهد تخلیه کالا از این بندر سریع است.

گفتنی است، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور صبح امروز (دوشنبه، سوم خرداد) از طریق فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز وارد خوزستان شد.

سفر یک روزه محسن رضایی به خوزستان شامل بازدید از بندر خمینی بندر امام، دیدار با مرکز تنظیم بازار، بازدید از نیشکر فارابی و دیدار با مدیران شرکت های فولادی استان است.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید