افزایش تولید منجر به رشد اقتصادی و عبور از تحریم ها می شود


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1816937

حسینعلی شهریاری گفت: در صورت افزایش تولید، رشد اقتصادی به دنبال خواهد داشت و تورم کاهش می یابد و با تامین منابع مالی کشور در جهت رشد اقتصادی و عبور از تحریم ها گام برمی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس در آستانه سال نو درباره بیانات مقام معظم رهبری و شعار سال 1401 گفت: سال 1401 جلوه بیشتری داشت.

حسینعلی شهریاری موضوع تولید و پیوند آن با دانش و اشتغال را مهم خواند و افزود: مقام معظم رهبری تولید را مهم می دانند و تاکید دارند که باید منجر به ایجاد اشتغال شود.

وی بیکاری جوانان را یکی از دغدغه های جدی کشور دانست و گفت: با توجه به این مهم باید در کنار اشتغال به سمت ایجاد رشد تولید حرکت کنیم.

شهریاری با تاکید بر اینکه با افزایش تولید، رشد اقتصادی به دنبال خواهد داشت و در نتیجه تورم کاهش می یابد، خاطرنشان کرد: با تامین منابع مالی کشور نیز به سمت رشد اقتصادی پیشرفته گام برمی دارد و از تحریم ها دور می شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس به موضوع شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و افزود: بدون شک با حمایت از شرکت های دانش بنیان می توان کمک زیادی به رونق اشتغال و درآمدزایی کرد و با کمک دولت و مجلس اگر موانعی برای تولید وجود داشته باشد. برداشته شد و با افزایش و تقویت دانش، بنیادها در سال 1401 در راستای افزایش تولید و اشتغال گام های پرباری برداشتند.

شهریاری همچنین با اشاره به برخی از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ولیعهد گفت: جامعه پزشکی و تلاش جوانان ایرانی توانسته است با همه مشکلات موجود و تحریم ها و تلاش جهادی برای مقابله با این بیماری، وضعیت تاج را به خوبی مدیریت کند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید