تولید ملی مهم ترین معضل اقتصادی کشور/ تولید بر اساس دانش و اشتغال زایی راه عبور از جنگ تحریمی دشمن است


ساعت: 15:20
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817086

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین:

حجت الاسلام احمد امامی گفت: نامه سال 1401 به رهبر معظم انقلاب با عنوان «تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال» و توزیع شعار چند ساله در موضوع تولید نشان دهنده این واقعیت است که تولید ملی بیشترین است. سوال مهم اقتصادی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام احمد امامی با تبریک سال نو و آغاز قرن جدید، با تبریک مرصادنیوز گفت: نوروز فصلی نو و آغازی نو در پرتو الطاف الهی است و در شب سال نو یاد و خاطره همه شهدای بزرگ راه استقلال است. و آزادی جانشان را فدای اقتدار میهن اسلامی می‌کنم، جانم را فدا می‌کنم و به مجاهدت‌های عظیم و استواری ایمان شهدا و ایثارگران و صبر خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارادت می‌کنم.

وی در خصوص بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال افزود: این اقتصادی ترین موضوع کشور است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه هرسین گفت: متاسفانه هنوز این موضوع محقق نشده است و از این رو به فرموده مقام معظم رهبری شعار سال نباید فقط بر روی بنرها و عناوین نوشته شود. بلکه باید با اعتقادات همراه باشد و در عمل همه باید تلاش مضاعف کنند.» برای اجرای مطالبات معظم له در بحث تولید و ایجاد اشتغال.

حجت الاسلام امامی با اشاره به اینکه توسعه و رونق تولید ملی مشکلات اقتصادی را حل می کند، گفت: با توجه به اینکه اولویت و موضوع جدی کشور اقتصاد است، امسال این شعار از سوی معظم له به عنوان تولید انتخاب شد و توسعه آن کلید اصلی است. حل مشکلات اقتصادی کشور و جلب رضایت عمومی. در واقع تولید ملی راه اصلی غلبه بر مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

وی افزود: تولید دانش بنیان موجب افزایش دانش و ثروت، توسعه اقتصادی دانش بنیان و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراعات و نوآوری ها می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در شهرستان هرسین گفت: مشکلات اقتصادی کشور را حل نمی کند.

وی با تاکید بر اینکه تولید دانش بنیان و اشتغال زا راه عبور از جنگ تحریمی دشمن است، ادامه داد: با توجه به نیاز کشور به اقتصاد مولد و درون زا و دندان های تیز دشمن در تحریم و جنگ اقتصادی، معظم له و مسائل مربوط به تولید تا همه متوجه شوند که لازم است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان هرسین گفت: انتخاب این دو شاخصه تولیدی یعنی دانش بنیان و اشتغال زایی نشان از بصیرت و بینش حکیمانه امام خامنه ای نسبت به آینده کشور و عزت نظام است. .

حجت الاسلام امامی در پایان گفت: (حمایت از تولید دانش بنیان، ایجاد اشتغال) وظیفه اصلی همه مسئولان و دولتمردان است و ما در سپاه شهرستان با تلاش و بسیج مردمی و جوانان نخبه علمی و فرهنگی جهاد خواهیم کرد. سعی کنید به اجرای شعار سال کمک کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید