اقتصاد دانش بنیان منجر به تولید و رفع بیکاری می شود/ امروز جهاد کبیر در کشور ما رونق تولید و اشتغال زایی است.


ساعت: 12:33
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817423

امام جمعه میاندوآب گفت: توجه به شرکت های دانش بنیان نقش بسزایی در رشد و توسعه اقتصادی و در نتیجه اشتغال زایی در کشور دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با تبریک سال نو و با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال دانش بنیان و اشتغال زایی گفت:

وی افزود: در این راستا بحث تولید ملی باید محور اصلی باشد چرا که اگر به تولید ملی توجه شود می توان شاهد اقتصاد پویا و اشتغال زایی بود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنان نوروزی خود به موضوع شرکت های دانش بنیان نیز اشاره کردند، گفت: توجه به شرکت های دانش بنیان نقش مهمی در رشد و توسعه اقتصادی دارد و به همین دلیل است. کاری که قرار است در کشور ایجاد شود «به منظور حمایت و تامین زیرساخت های لازم توسط مسئولان انجام شود.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه دولت و مجلس باید موانع را از سر راه شعار سال بردارند، گفت: امروز جهاد کبیر در کشور ما رونق تولید و اشتغال زایی است و همه باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند و در تاک. مراحل ایجاد شغل

وی با اشاره به نقش مردم در اجرای شعار سال گفت: از مردم نیز می خواهیم تا حد امکان به سرمایه گذاری در تولید توجه کنند و نسبت به اجرای شعار سال احساس مسئولیت کنند.

وی با بیان اینکه اگر مردم، مسئولان و همه به صحنه بیایند و شعار سال را دنبال کنند قطعا شاهد حل مشکلات کشور خواهیم بود، افزود: سرمایه گذاران و کارآفرینان سرباز جنگ اقتصادی هستند و کسانی که سرمایه گذاری و ایجاد کرده اند. مکان های کارگری برای جوانان. «آنها به نام خدا مجاهد هستند و ما سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری و کارآفرینی دعوت می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید