افزایش یارانه ها مشکلی را حل نمی کند/ ارزش پول ملی باید افزایش یابد

ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۱
کد خبر: 1783622

خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: اگر گروهی در این افزایش ها دخیل باشند، هوشمندی و مردم منشا گره را پیدا می کنند تا به هر قیمتی مشکل را حل کنند. افزایش یارانه ها مشکلی را حل نمی کند و ارزش پول ملی باید افزایش یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام کاظم صدیگی خطیب نماز جمعه این هفته تهران در خطبه های این نماز با اشاره به گذشت 100 روز از آغاز به کار دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم و شخصیت آیت الله رئیسی امتیازاتی دارد که باید خاطره باشد. .

وی با بیان اینکه اولین مزیت دولت سیزدهم و آیت الله رئیسی این بود که محبت به خدا و مکتب، ائمه و ولی فقیه مورد توجه بود، ادامه داد: دولت سیزدهم همواره به دنبال ارائه منویات به رهبر معظم انقلاب بود.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران یکی دیگر از ویژگی های دولت سیزدهم را شعار عدالت خواهی و مبارزه با فساد خواند و افزود: در این مدت ابزارهای لازم را برای نظارت دقیق فراهم کردند. در این راستا دو قوه مجریه و قضائیه با هم هماهنگ هستند.

سیدیکی با تاکید بر اینکه موضوع سوم جوانی است، استخدام جوانان برای احیای مشکلات کمرنگ شده را کار بزرگی دانست و افزود: از دیگر ویژگی های دولت سیزدهم و آیت الله رئیسی کار و تلاش خستگی ناپذیر است.

وی تعامل با کارشناسان و دیدار با نخبگان و مشورت با آنها را از دیگر ویژگی های دولت سیزدهم در سفر استانی دانست و گفت: از اول انقلاب تاکنون شاهد این هم افزایی و هماهنگی بین قوا نبوده ایم و امروز نیز تفاوتی وجود ندارد. در هدف و جهت.» این کار را انجام می دهند و هر سه نیرو برای حل مشکلات به میدان آمده اند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به نوسانات اخیر قیمت ها گفت: اگر گروهی در این قیمت ها وجود داشته باشد، نیروهای اطلاعاتی و مردم باید منشا گره را پیدا کنند تا به هر قیمتی مشکل حل شود، افزایش یارانه ها مشکل را حل می کند. مشکل، اما ارزش پول ملی نباید افزایش یابد.

این خبر رو به پایان است…

دیدگاهتان را بنویسید